La Liga: Spaans Voetbal 2024-2025

Altijd rood voor Tchouameni en nu maar offside geven zodat Mbappe weg komt zonder geel voor zijn schwalbe :angry:
Toch totaal niet? Raphinha (of was het El tiburon?) liep naar de corner vlag.

Los daarvan een match die symbool staat voor het seizoen v Barca. Geschift, verdediging met enorm veel risico. All out attacking op Fifa instelling. Aka, we maken 1goal meer dan de tegenstander. Verdedigen doen we maar half.

Wel paar grote fouten achterin bij Real

Toch totaal niet? Raphinha (of was het El tiburon?) liep naar de corner vlag.

Los daarvan een match die symbool staat voor het seizoen v Barca. Geschift, verdediging met enorm veel risico. All out attacking op Fifa instelling. Aka, we maken 1goal meer dan de tegenstander. Verdedigen doen we maar half.

Wel paar grote fouten achterin bij Real

De bal draait toch gewoon naar binnen? Als Tchouameni die fout niet maakt staat Ferran Torres gewoon alleen voor Courtois hoor.

Arda en Ceballos eraf :laugh: :laugh: :laugh:

Da's toch ook gewoon wisselen om te wisselen. "Heyhey ik heb wel ingegrepen bij de rust he!!!!!"

Mensenlief

Altijd rood voor Tchouameni, hoe de VAR daar weer niet ingrijpt.... Ik ben niet mee.

Dat Real met Hernandez Hernandez zelfs maar durft van een video uit te brengen... Voor te kotsen. Een ref die in de Clasico's Real niet 1 maar 2 handenvol gele kaarten bespaart elke 2 seizoenen. Vanmiddag weer van dat. Tchouameni rood bespaart, Mbappé geel bespaart.

Arda en Ceballos eraf :laugh: :laugh: :laugh:

Da's toch ook gewoon wisselen om te wisselen. "Heyhey ik heb wel ingegrepen bij de rust he!!!!!"

Mensenlief
Denk je nu echt dat wat Ancelotti nu doet nog iets uitmaakt? Die ploeg is gewoon ziek, motivatie is er niet, ze willen er niet voor vechten. Tegen de subtoppers van Spanje valt dat minder op maar tegen een Arsenal of Barcelona val je gewoon zeer hard door de mand.

Asencio, wat een vetzak seg...

Denk je nu echt dat wat Ancelotti nu doet nog iets uitmaakt? Die ploeg is gewoon ziek, motivatie is er niet, ze willen er niet voor vechten. Tegen de subtoppers van Spanje valt dat minder op maar tegen een Arsenal of Barcelona val je gewoon zeer hard door de mand.

Je speelt/speelde toch nog steeds voor de titel, dus ik mag toch hopen van wel ja.

Het zijn ook gewoon weer de typische Ancelotti wissels.

Je speelt/speelde toch nog steeds voor de titel, dus ik mag toch hopen van wel ja.

Het zijn ook gewoon weer de typische Ancelotti wissels.
Ja man... Je had toch Güler? Rodrygo speelde toch niet? Wat is dan het probleem? Heel het middenveld van Real niets gedaan, letterlijk enkel Mbappé kreeg nog een voldoende dankzij zijn 2 goals, verder Vinicius, Bellingham, Güler, Valverde, Tchouameni, etc... Allemaal onzichtbaar.

Neen, deze ploeg heeft Xabi Alonso nodig en dan gaan ze er zelf weer in geloven maar zelfs met een 2-0 voorsprong waren ze met knikkende knieën aan het voetballen.

Smerige fout daar op Ferran inderdaad, ook donkergeel. Is die ooit al opgeroepen geweest? Die gaan ze niet zo graag zien komen bij de nationale ploeg als die zo blijft beenhouwen in ieder geval.

Spanning is terug!

Smerige fout daar op Ferran inderdaad, ook donkergeel. Is die ooit al opgeroepen geweest? Die gaan ze niet zo graag zien komen bij de nationale ploeg als die zo blijft beenhouwen in ieder geval.

Spanning is terug!
Laat die maar weg uit de nationale ploeg, heeft nog niet de topkwaliteiten om als vetzak te mogen meegaan.

Lucas Vazquez, nog zo'n etterbak.

Wat laat Raphinha daar weer liggen...

Handen achter u rug toch houden. Wat is dat nu
Bij een verwachte voorzet is dat idd slim, maar in deze situatie waar er vanop nog geen halve meter wordt getrapt? Komaan jongens. :laugh:

We vonden dat van Vanaken in de bekerfinale ook geen strafschop, wel ja dit is hetzelfde hè.

Het wordt tijd dat de regels voor handsbal in het strafschopgebied toch eens terug wat vereenvoudigd worden, want nu is het toch teveel willekeur.
Voor mij was dit een handsbal: armen niet langs het lichaam.

Bij een verwachte voorzet is dat idd slim, maar in deze situatie waar er vanop nog geen halve meter wordt getrapt? Komaan jongens. :laugh:

We vonden dat van Vanaken in de bekerfinale ook geen strafschop, wel ja dit is hetzelfde hè.
Nee, da’s helemaal niet hetzelfde. Tchouameni houdt een schot op doel tegen met zijn arm.

Terug
Bovenaan