Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch een andere match gezien precies.Kunt de trainer niks verwijten. Absoluut geniaal WK. Enige is de keeper deze match. Doku was niet slecht vandaag. Veel gevaar van hem. Dit had zo hard verlengingen moeten zijn. En als ge dan verliest met een schoon goal is het zo. Dit is zo fucking zuur.
Saelemaekers viel ook goed in. Lukaku weinig bediend. Witsel liep goed en welk alternatief was er zelfs? Lammens tsja jammer maar de logische wissel...Ik hoop nu toch dat ze stoppen met Garcia. Senegal was puur geluk en vandaag waren de wissels op ceys na gewoon fout.
Er is nog een aperetiefke het EKTot over 4 jaar he.

Eindelijk een trainer die snapt dat het na 1 verlies stopt en tijdig ingrijpt. Een wissel is altijd geluk hebben.Toch een andere match gezien precies.
Hoe had het eruit gezien als Tielemans niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als Courtois niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als Onana niet uitvalt…
Hoe had het eruit gezien als je met Lukebakio ipv Doku begint…
Hoe had het eruit gezien als je Vanaken niet wisselt voor Witsel…
Als die 2-1 daar niet valt: valt ze later hoor. Je doet laatste 30 minuten ( nadat Witsel erin komt) werkelijk niets meer aanvallend. Die goal had gevallen.Jammer dat je niet je tweede beste keeper opzet. Met Penders gaat ge door. Hopelijk krijgen we na Courtois dan ook hem.
Dit klopt idd toch ergens wel. Lukaku heeft op de laatste minuten na geen voorzet gekregen...Als die 2-1 daar niet valt: valt ze later hoor. Je doet laatste 30 minuten ( nadat Witsel erin komt) werkelijk niets meer aanvallend. Die goal had gevallen.
Lukebakio, Pardo, je hebt snelheid op de bank en je doet er niets mee
Op de momenten dat Spanje aan het drukken was, duurde het na een recuperatie elke keer tot de bal bij Duko was eer we echt weer rustig balbeztit hadden en konden beginnen rondtikken. Zonder hem had ons balbezit echt wel nul geweest die periodes. Ik vind dat de trainer hem deze match goed gebruikt heeft en daarom goed idee om hem te laten starten. Heeft ook 1x los de achterlijn gehaald met een actie, dat kunnen er niet veel zeggen deze match.Laat Doku eens thuis zeg. Domme speler.
Dat vind ik niet, verdienstelijke prestatie maar we warend defensief aan het verzuipen met Vanaken. Witsel niet opvallend maar liep echt wel veel ruimtes dicht, en bv. een Cucurella geraakte toch veel minder aangespeeld terwijl die vaak gevaarlijk opdook ervoorVanaken eruit snap ik nog steeds niet. Beliep het gewoon uitstekend nog en deed zijn werk.
Als die 2-1 daar niet valt: valt ze later hoor. Je doet laatste 30 minuten ( nadat Witsel erin komt) werkelijk niets meer aanvallend. Die goal had gevallen.
Lukebakio, Pardo, je hebt snelheid op de bank en je doet er niets mee