Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    172
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
2 dingen die ik echt onvoorstelbaar vind aan de 1ste helft:
- Courtois die bij de goal 2 keer met zijn handen aan die bal zit. Zelfs die 2de keer. Ik vind dat straf
- België die tegen Spanje scoort met ACHTERSTAND.:love2:

Doku kan idd niemand aanspelen, maar het staat er dan ook direct vol Spanjaarden.
Omdat die wel snel terug in positie zijn.
Sjah, zo is het altijd iets hé zeg.
Die 2 oersimpele passen achter de man liggen ook aan de andere spelers zeker?
Neen, maar iedereen heeft vandaag zo wel een paar ballen verkeerd getrapt. Ik vind het gewoon frappant hoe disproportioneel hier altijd op Doku gekapt wordt.

Swoit het toernooi is (mits wat geluk) nu toch wel geslaagd. En bij de rust is Spanje nog niet thuis.
Dus alles wat nu nog komt is extra. Hopelijk winnen ze, maar zoals gezegd: Alles is nu extra.

Iets extra zeggen = schoenen opfretten. :tongue:

Neen, maar iedereen heeft vandaag zo wel een paar ballen verkeerd getrapt. Ik vind het gewoon frappant hoe disproportioneel hier altijd op Doku gekapt wordt.
Lijkt me toch vooral te komen omdat die al heel het WK op dat mindere niveau blijft hangen. En dat je dan een Lukebakio hebt die een goede match speelt en nu terug de bank op moet om weer een Doku te zetten die onder niveau blijft.

Ik kan mij wel vinden in de analyse die ze hier op Duitsland geven: het is niet om aan te zien hoe België speelt, maar ze spelen het wel zoals het moet tegen zo een tegenstander.

Omdat die wel snel terug in positie zijn.

Doku is dan ook ons goudhaantje waar we heel veel van verwachten. Als er dan quasi niets uitkomt.

Terug
Bovenaan