Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hij heeft ook die snelheid niet meer hé… als we niet op achterstand komen, twijfel ik toch over zijn wissel…We maken zeker een kans als Rom er nog zou opkomen tegen een vermoeide verdediging.
Omdat die wel snel terug in positie zijn.Doku kan idd niemand aanspelen, maar het staat er dan ook direct vol Spanjaarden.
Neen, maar iedereen heeft vandaag zo wel een paar ballen verkeerd getrapt. Ik vind het gewoon frappant hoe disproportioneel hier altijd op Doku gekapt wordt.Sjah, zo is het altijd iets hé zeg.
Die 2 oersimpele passen achter de man liggen ook aan de andere spelers zeker?
En wat reclame maken voor zijn eigen merk T-shirtsStop met Vive le Velo tijdens de voetbal KARL !!
Lijkt me toch vooral te komen omdat die al heel het WK op dat mindere niveau blijft hangen. En dat je dan een Lukebakio hebt die een goede match speelt en nu terug de bank op moet om weer een Doku te zetten die onder niveau blijft.Neen, maar iedereen heeft vandaag zo wel een paar ballen verkeerd getrapt. Ik vind het gewoon frappant hoe disproportioneel hier altijd op Doku gekapt wordt.
Klopt wel, maar nog steeds wel de body om een man of 2 van de bal te houden. Blijft jammer dat zijn aannames ruk gebleven zijn.Maar hij heeft ook die snelheid niet meer hé… als we niet op achterstand komen, twijfel ik toch over zijn wissel…
Omdat het ook niet goed is imo terecht commentaar.Zeg wa een hoop negativo's bij Sporza
Omdat die wel snel terug in positie zijn.
Neen, maar iedereen heeft vandaag zo wel een paar ballen verkeerd getrapt. Ik vind het gewoon frappant hoe disproportioneel hier altijd op Doku gekapt wordt.