Pegasus
Well-known member
Oei, mijn deelnemingverassing

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, mijn deelnemingverassing

Het zal op de counter moeten gebeuren dus dan kan je Doku zijn snelheid wel gebruiken. Hij is uiteindelijk toch intrinsiek onze beste speler dus dan moet hij maar zien dat hij er staat in zo'n matchDoku lijkt me wel weer een fout.
Maar hij staat er al heel het wk niet. Dopen dat de intrinsiek beste speler die al een heel toernooi weinig gedaan krijgt is echt zo’n Martinez mentaliteit.Het zal op de counter moeten gebeuren dus dan kan je Doku zijn snelheid wel gebruiken. Hij is uiteindelijk toch intrinsiek onze beste speler dus dan moet hij maar zien dat hij er staat in zo'n match
Maar Doku zijn snelheid heb je hoger op het veld nodig. Doku is geen speler voor countervoetbal. Als je verwacht van teruggedrukt te worden, hebben we beter geschikte spelers in de kern dan Doku, die ook veel meer defensief werk opknappen. Bovendien duw je daarmee Trossard weer naar rechts, terwijl hij in tegenstelling tot Doku wél aan een goed toernooi bezig is.Het zal op de counter moeten gebeuren dus dan kan je Doku zijn snelheid wel gebruiken. Hij is uiteindelijk toch intrinsiek onze beste speler dus dan moet hij maar zien dat hij er staat in zo'n match

Tegen CucurellaDoku goed om kaarten uit te lokken

Dat hangt ervan af hoe je op de counter wil spelen. Als je wil dat je spits een ankerpunt is en dat je dan de lopende mensen vindt met bvb. Doku, kan dit ook perfect. Voor countervoetbal heb je niet per se een snelle diepe spits nodig.Maar Doku zijn snelheid heb je hoger op het veld nodig. Doku is geen speler voor countervoetbal. Als je verwacht van teruggedrukt te worden, hebben we beter geschikte spelers in de kern dan Doku, die ook veel meer defensief werk opknappen. Bovendien duw je daarmee Trossard weer naar rechts, terwijl hij in tegenstelling tot Doku wél aan een goed toernooi bezig is.
Als je echt op de counter wil spelen, dan houdt het geen steek om met CDK en Doku te starten. Dan zet je Pardo in de spits, en neem je er een directere speler als Moreira (of Lukebakio) bij.
Hopelijk bewijzen zowel Doku als Garcia mij fout, maar ik vrees dat je hiermee al voor de derde keer dit toernooi met een achterstand start.
Maar dit is een sekte met veel ironie! Leuker!Gadver na een Ronaldo sekte hebben we hier ook al een Rudi sekte![]()