Gaat hier over kwartfinale van een WK, was dat weer voor zever over respect.
Daar zit toch meer volk dan enkel die mensen die 2 uur naar een match willen kijken, en dat feest duurt toch langer dan 2 uur? Moet iedereen het ganse trouwfeest lang bezig zijn met het koppel, neen toch.
Ik ben zelf ook getrouwd en zou daar 0 problemen mee gehad hebben als daar volk naar de kwartfinale van hun eigen land op een WK zou zitten kijken, of het equivalent ervan in een andere sport.
Dat feest duurt ettelijke uren en daar zijn tientallen mensen. Iedereen overleeft dat wel. Als alle 50 man destijds 12 uur lang op mij lag te gapen ook als het niet nodig was, zou wreed irritant geweest zijn.
Maar jij bent dan ook geen bruid
Ik vind dat zelf toch niet helemaal gepast. Als je dokter, verpleger, brandweerman, ... bent, dan is er ook een grote kans dat je gewoon moet werken tijdens de match en heeft je werk ook voorrang. Als je toevallig op dat moment een proclamatie hebt van je zoon/dochter, dan ga je toch ook niet de voorrang geven aan de wedstrijd. Enz...
Allé, er is een groot verschil tussen af en toe even kijken wat de stand is, of je effectief 2u buiten terugtrekken om te kijken, of 'verwachten' dat er een scherm wordt gezet om de match te volgen natuurlijk
21u tot 23u is ook een lastig tijdstip, want meestal wordt er in die periode wel de taart aangesneden, de openingsdans gedanst, ...
Maar, nogmaals, eigen dikke schuld natuurlijk. Je moet daar gewoon rekening mee houden als koppel, als je niet wil dat voetbal even met de
aandacht gaat lopen. Als je trouwt op 3 december moet je ook niet verbaasd zijn dat het buiten -2 en natte sneeuw is, terwijl je foto's wil trekken.
Ik heb het gevoel dat we wat afwijken in het topic