Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    169
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Uiteraard wil je altijd winnen, een halve finale zou fantastisch zijn voor deze kern en ploeg. Maar ik wil niet opnieuw dat trauma van 2018 beleven, wéér tegen Frankrijk in een halve finale. Naar mijn gevoel ga ik precies minder teleurgesteld zijn mochten we nu strijdend tenonder gaan in een kwartfinale tegen Spanje dan eruit gaan na opnieuw een frustrerende 0-1 in de halve finale tegen Frankrijk.

Ik hoop nu vooral niet dat Garcia een brainfart uitsteekt die deze keer compleet verkeerd uitpakt, zoals Witsel op het middenveld of Meunier en Castagne opnieuw op de backs ten koste van De Cuyper.
Hebben snelheid nodig vooraan. Ngoy in de spits.

Uiteraard wil je altijd winnen, een halve finale zou fantastisch zijn voor deze kern en ploeg. Maar ik wil niet opnieuw dat trauma van 2018 beleven, wéér tegen Frankrijk in een halve finale. Naar mijn gevoel ga ik precies minder teleurgesteld zijn mochten we nu strijdend tenonder gaan in een kwartfinale tegen Spanje dan eruit gaan na opnieuw een frustrerende 0-1 in de halve finale tegen Frankrijk.

Ik hoop nu vooral niet dat Garcia een brainfart uitsteekt die deze keer compleet verkeerd uitpakt, zoals Witsel op het middenveld of Meunier en Castagne opnieuw op de backs ten koste van De Cuyper.

Stel je voor dat hij voor een 5-mans defensie gaat, zoals hij met Onana geprobeerd heeft tegen Kroatië.

Maar in plaats van Onana, speelt Witsel CB tussen Mechele en Ngoy!
En Meunier op rechts!
En Castagne op links!

gokje

courtois
de cuyper ngoy mechele castagne
raskin tielemans
moreira trossard lukebakio
de spanjool
Trossard dan in een centrale rol? Heeft nooit echt goed gewerkt hé, lijkt me niet het moment om dat nu te gaan proberen.

Nee, gewoon nu rekenen op KDB imo. Flanken dan met Trossard en Lukebakio of Moreira, beide kan ik mee leven.

En in de spits zou ik toch opnieuw CdK kiezen, voor Pardo zou er toch teveel druk op zijn schouders komen te liggen gezien het tegen Spanje is. Of als Lukaku 90min aankan hem zetten en dan CdK naar de flank.

Moet naar een trouw vanavond. Kga er vanuit dat die een groot scherm zetten :unsure:
Ik ben ooit naar een trouw geweest waar de bruid weigerde om een scherm te zetten, want het feest moest over haar gaan....

Resultaat 90% van het volk is op de gsm aan het kijken. Tijdens de rust hebben ze dan gevraagd aan de zaal om toch nog iets te regelen. Sfeer zit dan ook direct goed voor het feest zelf.

Ik ben ooit naar een trouw geweest waar de bruid weigerde om een scherm te zetten, want het feest moest over haar gaan....

Resultaat 90% van het volk is op de gsm aan het kijken. Tijdens de rust hebben ze dan gevraagd aan de zaal om toch nog iets te regelen. Sfeer zit dan ook direct goed voor het feest zelf.
Ach tis wel vanaf dag één duidelijk voor de partner dan dat die scheiding beter vroeg komt dan laat.

Het zou wel typisch zijn voor een voetbalboomer om te denken dat Witsel, met enkel zijn gigantische ervaring, de jonge talentjes van Spanje gaat afstoppen.

Stel je voor dat hij voor een 5-mans defensie gaat, zoals hij met Onana geprobeerd heeft tegen Kroatië.

Maar in plaats van Onana, speelt Witsel CB tussen Mechele en Ngoy!
En Meunier op rechts!
En Castagne op links!

Ik ga hier gewoon op verder

---------------------Courtois--------------------

Meunier - Ngoy - Witsel - Mechele - Castagne

-----------------Debast - Raskin----------------

--------------------Tielemans-------------------

----------Doku-----------------Pardo-----------

- Ervaring op de flanken
- Witsel, die als assistent-coach, live op het veld de lijnen uitzet, en dat met al zijn La Liga ervaring
- Sporting hield Debast helemaal niet tegen. Dat was een onderonsje met Rudi om zand in de ogen te strooien. Debast mag meteen stabiliteit brengen als verdedigende middenvelder
- Pomp die ballen maar naar voor en reken op de snelheid van Doku en van Pardo

Heerlijk.

Trossard dan in een centrale rol? Heeft nooit echt goed gewerkt hé, lijkt me niet het moment om dat nu te gaan proberen.

Nee, gewoon nu rekenen op KDB imo. Flanken dan met Trossard en Lukebakio of Moreira, beide kan ik mee leven.

En in de spits zou ik toch opnieuw CdK kiezen, voor Pardo zou er toch teveel druk op zijn schouders komen te liggen gezien het tegen Spanje is. Of als Lukaku 90min aankan hem zetten en dan CdK naar de flank.
De Bruyne eigenlijk nog geen deftige match gespeeld dit WK, he. Tegen Senegal begon het pas te lopen na zijn wissel, tegen de V.S. deed hij niet mee. Was ook niet helemaal fit. Dus lijkt me toch wel een risico om die er nu wel in te brengen.

De Bruyne eigenlijk nog geen deftige match gespeeld dit WK, he. Tegen Senegal begon het pas te lopen na zijn wissel, tegen de V.S. deed hij niet mee. Was ook niet helemaal fit. Dus lijkt me toch wel een risico om die er nu wel in te brengen.
Tegen NZL was hij wel sterk toch? En tegen Senegal en Iran werkte hij wel heel hard. Vooral tegen Egypte was hij zwak imo.

Maar nu heeft hij toch voldoende rust gehad en is hij mogelijks geprikkeld omdat hij op de bank bleef tegen USA.

Vanaken zou ik ook mee kunnen leven maar toch, iets zegt me dat KDB tegen Spanje nog eens als vanouds op zijn topniveau zou kunnen spelen. Als hij 100% fit is uiteraard.

Daar kon nu toch wel een jaar op voorhand rekening mee gehouden worden toch?
Ja, ik denk dat sommige bruiden dat toch nog altijd onderschatten en er iets te naïef van uitgaan dat ze sowieso de center-of-attention zullen zijn... helaas voor hen.

Nu goed, ik zou mij altijd beleefd gedragen op zo'n feest en de match dan gewoon skippen, maar in de moderne tijd met smartphones weet je gewoon dat mensen regelmatig gaan checken of zich ergens gaan afzonderen, wat de algemene sfeer van het feest inderdaad niet ten goede komt.

Een trouwfeest plannen is niet makkelijk en een datum kiezen is zeker niet altijd evident (en moet vaak ver op voorhand), maar een EK/WK is toch altijd iets om rekening mee te houden als je graag in juni/juli wil trouwens.

Nu dat zijn beiden wel voetbalsupporters (hebben ook een abonnement op KRC Genk) dus ik vermoed wel dat die zélf die match ook willen zien

Ik ga hier gewoon op verder

---------------------Courtois--------------------

Meunier - Ngoy - Witsel - Mechele - Castagne

-----------------Debast - Raskin----------------

--------------------Tielemans-------------------

----------Doku-----------------Pardo-----------

- Ervaring op de flanken
- Witsel, die als assistent-coach, live op het veld de lijnen uitzet, en dat met al zijn La Liga ervaring
- Sporting hield Debast helemaal niet tegen. Dat was een onderonsje met Rudi om zand in de ogen te strooien. Debast mag meteen stabiliteit brengen als verdedigende middenvelder
- Pomp die ballen maar naar voor en reken op de snelheid van Doku en van Pardo

Heerlijk.
Debast gaat het niet worden
:unsure:

Tegen NZL was hij wel sterk toch? En tegen Senegal en Iran werkte hij wel heel hard. Vooral tegen Egypte was hij zwak imo.

Maar nu heeft hij toch voldoende rust gehad en is hij mogelijks geprikkeld omdat hij op de bank bleef tegen USA.

Vanaken zou ik ook mee kunnen leven maar toch, iets zegt me dat KDB tegen Spanje nog eens als vanouds op zijn topniveau zou kunnen spelen. Als hij 100% fit is uiteraard.
Hard werken doen ze allemaal, dat is echt geen argument.

Ik denk dat KDB gaat starten. Geen idee in welke formatie, maar ik heb het gevoel dat hij start. Mogelijks met Raskin en Tielemans erbij.

Het stemt mij wel hoopvol dat Garcia al maanden rekening hield met deze wedstrijd.

Goh ja als ge n beetje respect hebt doet ge dat niet. Kunt wel es de score checken ofzo

Bij ons in de familie hebt ge er op familiefeesten ook die of koers moeten zien, of op café voetbal gaan zien etc etc. Gezelligheid troef

Terug
Bovenaan