Kwartfinale: België - Spanje - Vrijdag 10 Juli 21h

Wat denkt ge?

• Totaal aantal stemmers
    117
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik kijk meestal thuis of onder vrienden die ook de wedstrijd willen zien.

Ben in het verleden vaak genoeg gaan kijken op een groot scherm, maar ik erger mij veel te makkelijk aan van die mensen die enkel eindtoernooien kijken maar ondertussen wel denken dat ze het warm water hebben uitgevonden :laugh:

ik heb nooit begrepen, waarom iedereen altijd kritiek heeft op de bondscoach of een voetbaltrainer in het algemeen.

Diegene die kritiek geven, of hun eigen "tactiek" of ploeg samenstellen vind ik altijd kinderachtig.

Het zelfde met die analisten... ze zijn zelf nooit of niet bekwaam om voetbaltrainer of bondscoach te zijn, en dan maar kritiek geven op de man die effectief bondscoach is.

Heb je geen UEFA trainers diploma, of een andere erkende diploma? Hou dan je bek...

Sommige keuzes die de bondscoach maakt, vind ik ook vreemd. Maar ik denk dan
"die mens is een gediplomeerde trainer, heeft ook wat bewezen, ik niets, hij zal het wel beter weten"

De enigste groep, die kritiek kan uiten zijn (ex)prof voetballers of (ex)trainers...

Al de rest moet zwijgen...

Een bondscoach is meer dan alleen de eigenlijke wedstrijd leiden.
Er gebeurd meer achter de schermen, dan wat je denkt. Prematch en zo...

ik zou nog durven zeggen, dat de prematch voorbereiding, of wat er tijdens de training gebeurd, al beslissend is voor de uitslag, voor dat de wedstrijd gespeeld wordt.

Training en voorbereiding duurt dagen... een match max 120min...

Een minimum aan respect en fatsoen is niet te veel gevraagd
Tijd voor een UEFA-opleiding grammatica.
Los van het gesprek...

Mijn punt is simpel. Heb je geen trainersdiploma of ervaring? Ben je nooit profvoetballer geweest?

Bakkes toe. Uw kritiek is niet relevant.

Zelf Wilmots zijn kritiek neem ik hoger in acht. Dan sommige wannabes hier... jullie hebben waarschijnlijk nog nooit een volle 90min gevoetbald...of uberhaubt voetbalschoenen gedragen..

Los van het gesprek...

Mijn punt is simpel. Heb je geen trainersdiploma of ervaring? Ben je nooit profvoetballer geweest?

Bakkes toe. Uw kritiek is niet relevant.

Zelf Wilmots zijn kritiek neem ik hoger in acht. Dan sommige wannabes hier... jullie hebben waarschijnlijk nog nooit een volle 90min gevoetbald...
Beste tip voor jou dan: blijf dan weg van discussiefora zoals deze! Beter voor jou en ons..

Geen idee hoe deze match gaat verlopen. Is een snelle 2-0 en de match moeiteloos uittikken te veel gevraagd van de voetbalgoden? Doe dan maar een lange kraker met weinig openingen en veel fouten in het middenveld bij balverlies, met uiteindelijk de bevrijdende treffer van Thielemans in de 83ste minuut, schot in de kluts, en dan nog tien minuten zweten voordat we juichen.

Terug
Bovenaan