Koop voortaan ook via Amazon (be/nl) en Coolblue en steun ons!

Begin dit jaar kwamen we op de proppen met onze samenwerking met bol.com, vandaag mogen we hier nog 2 extra samenwerkingen aan toevoegen: Amazon.nl en Coolblue.

We hebben jullie suggesties dus allerminst in de wind geslagen en zijn blij dat we jullie de drie grootste spelers kunnen aanbieden.
Het principe van bol.com geldt ook voor zowel Amazon als Coolblue, hetzij wel met andere commissies (zie bijlages) en verwerkingstijd.

Ik lijst graag even de vier verschillende partnerlinks voor jullie op:

Wel een kleine opmerking voor de Coolblue klanten: daar is er een systeem waarbij de commissie lager ligt des te meer je op een bepaald product klikt, de twijfelaars zijn dus in het nadeel. Maar laat je dat zeker niet tegenhouden om elke aankoop goed te overwegen.

ACB.PNG
 
Nog even deze thread naar boven halen als dat OK is - omdat ik bij mezelf merk dat ik toch regelmatig vergeet van op zo'n referral link te klikken als ik iets bestel op Amazon (.com.be of .nl) / Coolblue / Bol. Niet dat ik daar zo vaak iets bestel, helaas hebben amazon.co.uk en .de vaak een groter aanbod en/of scherpere prijzen. Maar alle beetjes helpen!
Je kan ook altijd via de app naar onder scrollen, daar kan je alle referrals terugvinden ( of via de browser aan de rechterkant als je het forum bezoekt).

Alvast dikke merci om aan ons te denken

Screenshot_20240307-111652.png
 
Terug
Bovenaan