Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij hebben die Krups Evidence (Eco-design), iets ander model maar ziet er nagenoeg hetzelfde uit. Wel zeer tevreden van, alleen mocht de capuccino wat mij betreft nog net iets heter zijn. Wel grote fan van de module waarbij melk apart staat en enkel via één buisje wordt gestoomd. Resultaat is goed tot zeer goed, en kuist zeer makkelijk. Dat aparte buisje klik je zeer makkelijk af om te spoelen.Onze Nespresso Magimix is aan vervanging toe en heb ecocheques die opgebruikt mogen worden...
Iemand enige suggesties voor een low budget toestel? ( 200-400 euro )
Wordt eigenlijk enkel maar gebruikt in het weekend om een tas koffie te zetten 's morgens of als er mensen op bezoek komen.
Na wat zoektocht op internet op volgende 2 toestellen uitgekomen:
Philips 2200 Serie Ep 2220/10
Krups Evidence EA8918 ( iets duurder maar wel handiger voor cappuccino )
Jep heb hem aangeschaft 2 maand geleden. Wel content van. Simpel, maar je hebt toch vers gemalen espresso koffie.Heeft iemand ervaring met de Philips Baristina?
Zeker 1 van de betere all-in-one machines. Gewoon zien dat je de zetgroep hier en daar eens fatsoenlijk kuist en dan gaat dat ook allemaal wel lang mee.Na veel onderzoek staan wij op het punt om deze te kopen: Jura Ena 4
![]()
JURA koffiemachines online kopen - JURA Nederland
Officiële shop voor JURA koffiemachines, onderhoudsproducten en accessoires van de beste Zwitserse kwaliteit. Ontdek ze nu online of bij je plaatselijke verkooppunt!be.jura.com
We drinken enkel zwarte koffie dus geen nood fancy extra's. Iemand ervaring met Jura?
Makkelijk in onderhoud, degelijk etc?
Ik heb een D4. Goeie koffie, tevreden van. Minpunten: de lekbak/koffiedikbak moet imo wel heel vaak geleegd worden (bij ons vooral ambetant omdat hij ver van de pompbak staat). Als er niet genoeg bonen inzitten, begint hij toch nog een laatste koffie te zetten, waardoor je dan een slappe koffie krijgt en een nieuwe moet zetten. Qua onderhoud: geeft mooi aan wanneer het nodig is, ik koop wel niet de Jura tabletten en waterfilters want die zijn schijteduur.Na veel onderzoek staan wij op het punt om deze te kopen: Jura Ena 4
![]()
JURA koffiemachines online kopen - JURA Nederland
Officiële shop voor JURA koffiemachines, onderhoudsproducten en accessoires van de beste Zwitserse kwaliteit. Ontdek ze nu online of bij je plaatselijke verkooppunt!be.jura.com
We drinken enkel zwarte koffie dus geen nood fancy extra's. Iemand ervaring met Jura?
Makkelijk in onderhoud, degelijk etc?
Dat met die lekbak en bonen is bij praktisch elke machine. Voor het water vul ik zelf mijn machine altijd met een brita kan, dan heb je eigenlijk hetzelfde effect. Ooit als ik heel goede promo's tegen kom koop ik nog eens de filters voor de machine. Maar das uitzondering.Ik heb een D4. Goeie koffie, tevreden van. Minpunten: de lekbak/koffiedikbak moet imo wel heel vaak geleegd worden (bij ons vooral ambetant omdat hij ver van de pompbak staat). Als er niet genoeg bonen inzitten, begint hij toch nog een laatste koffie te zetten, waardoor je dan een slappe koffie krijgt en een nieuwe moet zetten. Qua onderhoud: geeft mooi aan wanneer het nodig is, ik koop wel niet de Jura tabletten en waterfilters want die zijn schijteduur.
Halo, had eens een vraagje we zijn op zoek achter een nieuwe volautomatische koffiemachine met bonen, heb nog een hoop ecocheques maar meeste winkels aanvaarden die niet voor een koffiemachine, iemand een aanrader voor een machine rond de 500 a 700euro?
.
Proeven proeven proeven. Ik probeer zo veel mogelijk bij de lokale koffieboer te kopen (lokale koffiewinkel die zelf brandt en maalt), maar die zijn natuurlijk wel wat prijziger dan de supermarkt. Ik vind de Bio koffiebonen uit de Colruyt nog vrij goed.Iemand tips op de perfecte bonen te kiezen? Ik lees verhalen over te vette supermarktbonen enzo..![]()
ik heb ook een Rombouts machine. Ik vind de koffies (lungo's) lekker.rombauts pads en machine hier.
broer werkt er dusja
koffie is goed.
Wij hebben een Latte go, wel een lager nummer denk ik. Zeer tevreden van. Enige lastige is dat je alles regelmatig moet bijvullen/kuisen maar da’s bij alle machines zo natuurlijk.Iemand ervaring met een Philips Lattego 5500?
Goede machine of zijn er betere in die prijsklasse?
schoonbroer neemt die mee van het werk. wij kopen die dan aan inkoopprijs. Hier zijn ze fan van goudmerk en de colombia pads.ik heb ook een Rombouts machine. Ik vind de koffies (lungo's) lekker.
Welke zijn jullie favoriete pads? (keurmerk en die braziliaanse bij mij)
En waar halen jullie die (ik online bij rombouts zelf)