J.Brown
Active member
Technisch gezien kan dat wel, maar dat is niet de bedoeling met deze machine. Dat wilt ook zeggen dat je constant je maalgraag opnieuw moet gaan instellen en dat is toch wel een gedoe soms. Het idee is net, eenmaal je de maalgraad en het gewenste volume/doorlooptijd hebt ingesteld , de machine dat onthoudt en als constante houdt. Dat is eigenlijk de hoofdreden van de hoge prijs van deze machine.Zijn hier mensen met een Sage Barista Express? Mijn vriendin is sterk geinteresseerd in een espressomachine en deze kwam uit de bus als een goeie.
Ik heb een specifieke vraag, nml: er zit een instelbare koffiemaler op. Kan je deze koffie ook grof genoeg malen voor een french press?
Ik vind het een beetje onnozel om een machien met een maler te kopen als ik die dan niet kan gebruiken om mijn french press kopjes ook de meerwaarde van versgemalen bonen te geven. of is het toch zinniger om dan voor een aparte maler te gaan en bvb een Sage Bambino te kopen?
Barista express koop je imo alleen als je espresso's based koffie wilt. Indien je wat meer variatie in je koffie's wilt, zou ik een aparte maler kopen.