Knockouts: Kwartfinales

Lol, hoezo mag Noorwegen opnieuw een corner trappen? :laugh:

Dat moet je iedere keer penalty geven ook. Verdedigend gebeuren er continu zulke zaken.
Onzin. Dit was wel echt veel te opzichtig. Duwen met twee handen vooruit...

De lijn is bij momenten wel erg dun uiteraard, maar dit is er echt wel over.

Bij zulke dingen zouden ze eigenlijk de simpele regel moeten invoeren dat je je handen gewoon niet mag gebruiken. Schouderduw, blok zetten, etc allemaal goed en wel maar van zodra je je handen gaat gebruiken om spelers te duwen of om aan hun truitje te trekken = fout.

Lijkt me toch zeker geen slecht idee en simpel om consequent te hanteren (in theorie dan).

Bij zulke dingen zouden ze eigenlijk de simpele regel moeten invoeren dat je je handen gewoon niet mag gebruiken. Schouderduw, blok zetten, etc allemaal goed en wel maar van zodra je je handen gaat gebruiken om spelers te duwen of om aan hun truitje te trekken = fout.

Lijkt me toch zeker geen slecht idee en simpel om consequent te hanteren.
Dan heb je iedere keer penalty. Want verdedigers mogen zo goed als alles bij een hoekschop. En ik ben daar zeker voor te vinden

Dan heb je iedere keer penalty. Want verdedigers mogen zo goed als alles bij een hoekschop. En ik ben daar zeker voor te vinden
Goh ja, dan heb je in het begin maar iedere keer penalty. Vroeg of laat zullen ze het wel snappen hoor.

Ik vind sowieso dat het gebruik van handen in het algemeen veel strenger bestraft mag worden. Hoe vaak zie je wel niet dat de verdediger een zetje geeft in de rug van een aanvaller waardoor die uit balans is? Ziet er dan allemaal niet erg uit en licht waardoor er zelden gefloten wordt, maar voor een aanvaller is dat vaak genoeg om uit balans te geraken. Heeft imo helemaal niets met voetbal te maken zoiets.

Lol, hoezo mag Noorwegen opnieuw een corner trappen? :laugh:

Onzin. Dit was wel echt veel te opzichtig. Duwen met twee handen vooruit...

De lijn is bij momenten wel erg dun uiteraard, maar dit is er echt wel over.
Mogen van mij gerust ook meer penalty’s fluiten op zulke fases, enige manier om dat eruit te krijgen. Niemand ligt wakker van die onnozele vermaningen van de refs.

Terug
Bovenaan