Knockouts: Kwartfinales

Frankrijk is hier toch wel dominant, dat Marokkaanse front zal nog wel breken. Ik verwacht hier wel geen doelpuntenfestival van. Tikkeltje saai, zelfs.

We zijn 40 minuten ver en het staat nog 0-0 zo slecht voor Marokko is dit toch niet.

Als Frankrijk blijft morsen kan 1 flits genoeg zijn om hier de match te winnen.

We zijn 40 minuten ver en het staat nog 0-0 zo slecht voor Marokko is dit toch niet.

Als Frankrijk blijft morsen kan 1 flits genoeg zijn om hier de match te winnen.

Feit, oudste voetbalwet stelt dat als je de kansen niet afmaakt, je het deksel op de neus krijgt. Benieuwd wanneer de Fransem het deksel op de neus krijgen.

Tien Franse pogingen op goal vs nul Marokkaanse. Bij net dat tikkeltje extra druk blijft er niet veel over van de hoge eigendunk, terwijl de Blues cool zullen blijven bij een tegengoal. Mijn prono blijft staan.

Ik had toch een veel scherper Marokko verwacht. Veel chance dat ze niet 2-0 achter staan, zelfs mét superafwachtend en defensief te spelen. Als de tweede helft hetzelfde verloopt zie ik Frankrijk probleemloos winnen. Er zal er wel eens eentje in gaan. En het is niet dat de Fransen echt risico moeten nemen om aan hun kansen te komen.

Terug
Bovenaan