Philharmoniker
Active member
Buiten de tint bedoel je?Wij kunnen Trossard eraf halen voor Doku, of De Bruyne voor Vanaken. Ik zie weinig verschil.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buiten de tint bedoel je?Wij kunnen Trossard eraf halen voor Doku, of De Bruyne voor Vanaken. Ik zie weinig verschil.
Mooiste speler tout court.Olise verdient toch ook zijn goal op dit WK
Marokko veel te zwak (waren al indicaties tegen Canada). Frankrijk met de vingers in de neus gewonnen. Als ze de kansen afmaken was dit gewoon 5-0 e.Wat was dit voor een match.
Les Bleus hebben dus ook ondergepresteerd en ongeïnspireerd. Teleurstellend. Maar goed, enkel de score telt natuurlijk.Marokko veel te zwak (waren al indicaties tegen Canada). Frankrijk met de vingers in de neus gewonnen. Als ze de kansen afmaken was dit gewoon 5-0 e.
Wie houdt dit Frankrijk tegen? Argentinië met wat geluk?
Zou toch jammer zijn om na zo'n mooi WK weer een herhaling te hebben van 2022
Hebben vooral teveel kansen gemist. Ondergepresteerd lol? Op cruise control naar een simpele 2-0 zege tegen een dark horse.Les Bleus hebben dus ook ondergepresteerd en ongeïnspireerd. Teleurstellend. Maar goed, enkel de score telt natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd naar een duel Upamecano - LukakuAfin, er vanuit gaan dat Spanje eerst wint van de dappersten aller Galliers.