Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    68
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Lijn rechter wordt verwittigd als het buitenspel is vandaar dat buitenspel fases zovlug gaan tegenwwordig

dit klopt toch gewoon niet, de VAR krijgt een melding van SAOT systeem en moeten dit dan manueel gaan checken.

Linesman krijgt een audiosignaal bij het SAOT systeem als het meer dan 10cm offside is

Het zogeheten Advanced SAOT (Advanced Semi-Automated Offside Technology) stuurt een direct audio-signaal naar het oortje van de scheidsrechter als een aanvaller buitenspel staat. Sinds de introductie van deze regel betekent dit specifiek dat het verschil tussen aanvaller en verdediger meer dan 10 cm moet zijn. [1, 2]
De grens van 10 cm werkt als volgt:
    • Meer dan 10 cm buitenspel: Het systeem detecteert dit en de scheidsrechter krijgt direct een audiosignaal.
    • Minder dan 10 cm (of gelijk): Het systeem zegt "delay" of de audio blijft uit, en de VAR zal het handmatig moeten bekijken

België met CDK vooralsnog de enige ploeg die scoort tegen Spanje, en niet via penalty!
Dit Frankrijk is maar een schim van wat het dit WK getoond heeft. Heel de ploeg lijkt een feestdag genomen te hebben...

Ik zit op een 55 incch te kijken maar durf in volle snelheid met dat camera standpunt echt niet zeggen dat ik het beter zie dan het systeem, ik neem aan dat het het beter ziet dan wij
Goh ja zo kunnen we elke discussie doodmaken.
Alleen weten wij niet of de linesman zelf vlagt of dankzij het systeem

Dan veel liever doorspelen, wait en see en laat de VAR nog maar de (automatische) lijn trekken

Terug
Bovenaan