Ze zijn verdiend door gegaan, maar het had evengoed naar penalty's kunnen gaan.Heel weinig het gevoel gehad dat we ook maar op iets aanspraak maakten. Die kans voor Spanje ging er echt wel nog komen imo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn verdiend door gegaan, maar het had evengoed naar penalty's kunnen gaan.Heel weinig het gevoel gehad dat we ook maar op iets aanspraak maakten. Die kans voor Spanje ging er echt wel nog komen imo.
Nee, maar is toch altijd leuker om achteraf te zien wat de mensen dachten vóor de halve finale's gespeeld werden?En kan je iets winnen met die Poll?![]()

Nee is de lijnrechter is nieuw op dit wk, geluidssignaal in zijn oordit klopt toch gewoon niet, de VAR krijgt een melding van SAOT systeem en moeten dit dan manueel gaan checken.
Lijn rechter wordt verwittigd als het buitenspel is vandaar dat buitenspel fases zovlug gaan tegenwwordig
dit klopt toch gewoon niet, de VAR krijgt een melding van SAOT systeem en moeten dit dan manueel gaan checken.
ok, dit gemist dusNee is de lijnrechter is nieuw op dit wk, geluidssignaal in zijn oor

Ja, maar die 2e fase was nooit meer dan 10cm hèNee is de lijnrechter is nieuw op dit wk, geluidssignaal in zijn oor
of mogelijks wel maar zie we het verkeerdJa, maar die 2e fase was nooit meer dan 10cm hè

Ja, maar die 2e fase was nooit meer dan 10cm hè
België met CDK vooralsnog de enige ploeg die scoort tegen Spanje, en niet via penalty!
Goh ja zo kunnen we elke discussie doodmaken.Ik zit op een 55 incch te kijken maar durf in volle snelheid met dat camera standpunt echt niet zeggen dat ik het beter zie dan het systeem, ik neem aan dat het het beter ziet dan wij