quo_vadis
Well-known member
Waarom wel? Arm was perfect langs het lichaam in een natuurlijke houdingVond het beetje vreemd dat er geen hands voor is gegeven.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom wel? Arm was perfect langs het lichaam in een natuurlijke houdingVond het beetje vreemd dat er geen hands voor is gegeven.
Teveel naar afrika cup gekeken vrees ik.Ja dat is dit WK toch wel opvallend al dat gedoe rond de stip. Dat was vroeger toch niet?
Net slecht voor de match denk ik..Oei toch niet. Ma bon, goe voor de match. Nu gaat Frankrijk los.
Vind het net heel onnatuurlijk hoe die naar de bal springt...Waarom wel? Arm was perfect langs het lichaam in een natuurlijke houding
Ik ook eigenlijk. Aanvallende speler die de bal raakt met arm/hand, is toch altijd hands voor zover ik weet. En dat was voor de fout.Vond het beetje vreemd dat er geen hands voor is gegeven.
Zie hierbovenWaarom wel? Arm was perfect langs het lichaam in een natuurlijke houding

onnatuurlijk? Hij wil toch gewoon de bal blokken en hoe ga je dan anders naar de bal? Arm is ook perfect naast het lichaamVind het net heel onnatuurlijk hoe die naar de bal springt...
Klopt niet, enkel als er meteen erna een doelpunt valtIk ook eigenlijk. Aanvallende speler die de bal raakt met arm/hand, is toch altijd hands voor zover ik weet. En dat was voor de fout.
Inderdaad, geen discussie mogelijkToch terechte penalty dit wat sommige hier toch weer zeggen goedkoop, geen bal trapt los op de speler.
Hij was een seconde sneller, dan is het niet echt blokken he. Hij probeert de bal 'te controleren (?)' en doet dat belachelijk door zich te draaien waardoor hij met de arm de bal raakt... Vind het maar iets geksonnatuurlijk? Hij wil toch gewoon de bal blokken en hoe ga je dan anders naar de bal? Arm is ook perfect naast het lichaam
Omdat Digne de man in balbezit is en die wil die logischerwijs gewoon wegtrappen. Dat Yamal daar dan als een bezetene komt ingevlogen, nog eens de bal met z'n arm raakt ook en daardoor Digne zijn trap mist... Ik vind het goedkoop om daarvoor een penalty te fluiten ja.Hij trapt compleet naast de bal en tegen de speler...? Hoezo goedkoop? Duidelijker kan een penalty toch niet zijn? Gewoon oerdom van de verdediger.