Général Zantas
Well-known member
14 Juli 21h
Frankrijk - Spanje
15 Juli 21h
Engeland - Argentinie
Frankrijk - Spanje
15 Juli 21h
Engeland - Argentinie
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik Engeland op één manier juist niet zie doorgaan, dan is het wel via penalty's.Ik denk dat Frankrijk het makkelijk afmaakt binnen 90 minuten.
Engeland - Argentinie wordt een slagveld met penalties, waarbij Engeland doorgaat.
bwa, da's dan de kleine finale heIk zou Spanje en Argentinië wel leuk vinden eigenlijk. Heb het even opgezocht en zouden elkaar enkel op het WK1966 al eens getroffen hebben.
En dan kunnen Cucurella en Emiliano Martinez het onder elkaar uitvechten voor de Gouden Bal hé.

Dit Argentinië mist Di Maria.Het lijkt mij toch onmogelijk dat Argentinië de finale haalt. Al vind ik Engeland nu ook niet zo overtuigend, maar in de breedte toch de betere ploeg.
Scaloni is voor mij dit WK te conservatief. Hij had gerust Nico Paz, Barco en Simeone al wat meer mogen brengen.
Andere halve finale maakt mij niet zoveel uit. Frankrijk speelt het beste voetbal maar meestal neig ik dan meer naar de underdog.
Voor mij zijn Frankrijk en Engeland de meeste logische. Maar het kan evenzeer Spanje zijn want het is en blijft voetbal of Argentina want het is en blijft corrupt .Amai, precies veel die Frankrijk-Engeland verwachten.
Ik heb Frankrijk gestemd omdat ik ze beter vind dan Spanje en Engeland uit voorkeur tegenover Argentinië. Wie de finale uiteindelijk wint, maakt me niet zoveel meer uit.

Inderdaad. Snap niet wat het ding is met constant met die vier centrale middenvelders te beginnen. 't Is niet dat het defensief daarmee zo sterk staan met hun 5 tegengoals in de knockout-wedstrijden. Tenzij je denkt dat ze er anders nog meer gaan slikken.Het lijkt mij toch onmogelijk dat Argentinië de finale haalt. Al vind ik Engeland nu ook niet zo overtuigend, maar in de breedte toch de betere ploeg.
Scaloni is voor mij dit WK te conservatief. Hij had gerust Nico Paz, Barco en Simeone al wat meer mogen brengen.
Andere halve finale maakt mij niet zoveel uit. Frankrijk speelt het beste voetbal maar meestal neig ik dan meer naar de underdog.
Messi loopt totaal niet, dus die cm's zijn er om dat op te vangenInderdaad. Snap niet wat het ding is met constant met die vier centrale middenvelders te beginnen. 't Is niet dat het defensief daarmee zo sterk staan met hun 5 tegengoals in de knockout-wedstrijden. Tenzij je denkt dat ze er anders nog meer gaan slikken.
Paz heeft volgens mij ook niet meer gespeeld sinds de groepsfase volgens mij. Toch vrij onbegrijpelijk na die gast zijn topseizoen bij Como.
Heb je daarvoor 4 centrale middenvelders nodig dan? 3 lijkt me ook wel voldoende. Zeker gezien MacAllister en Fernandez toch sowieso al een grote motor hebben. Paredes of De Paul kan er gerust uit voor een extra aanvaller hoor.Messi loopt totaal niet, dus die cm's zijn er om dat op te vangen