Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    28
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .
Ik denk dat Frankrijk het makkelijk afmaakt binnen 90 minuten.
Engeland - Argentinie wordt een slagveld met penalties, waarbij Engeland doorgaat.

Door het makkelijke traject van Argentinië gun ik het Engeland wel. Om er nadien, traditiegewijs, uit te gaat in de finale. Frankrijk is beter en verdient het maar als Spanje kampioen wordt, kunnen we weer zeggen dat we er tegen de beste uitgegaan zijn.

Ik ga een kaarsje branden voor een handbalgoal van de Engelsen met daaraan twee rode kaarten voor de Argentijnen als gevolg.
Yamal mag dribbelen vanaf de helft en vijf Fransen voorbijsteken en voorbij de keeper stiften.

Ik zou Spanje en Argentinië wel leuk vinden eigenlijk. Heb het even opgezocht en zouden elkaar enkel op het WK1966 al eens getroffen hebben.

En dan kunnen Cucurella en Emiliano Martinez het onder elkaar uitvechten voor de Gouden Bal hé.

Ik zou Spanje en Argentinië wel leuk vinden eigenlijk. Heb het even opgezocht en zouden elkaar enkel op het WK1966 al eens getroffen hebben.

En dan kunnen Cucurella en Emiliano Martinez het onder elkaar uitvechten voor de Gouden Bal hé.
bwa, da's dan de kleine finale he

Het lijkt mij toch onmogelijk dat Argentinië de finale haalt. Al vind ik Engeland nu ook niet zo overtuigend, maar in de breedte toch de betere ploeg.
Scaloni is voor mij dit WK te conservatief. Hij had gerust Nico Paz, Barco en Simeone al wat meer mogen brengen.

Andere halve finale maakt mij niet zoveel uit. Frankrijk speelt het beste voetbal maar meestal neig ik dan meer naar de underdog.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan