Knockouts: 8ste Finale

De FIFA is corrupt, Trump is een schurk en op BG zijn ze weer aan het zagen dat er vrouwen te zien zijn op hun tv, what else is new?
Die dame lispelde vrij opvallend maar ze heeft er duidelijk aan gewerkt.
Niets tegen dames, maar we mogen toch hetzelfde niveau verwachten? Van Havermaet doet het goed. Alleen heb ik soms een zeer scripted gevoel bij die analyses op Sporza.

Ik kan bijvoorbeeld totaal niet luisteren op Robin Pront. Die klinkt gewoon zat.

Iemand moet mij eens de hype van dat Portugese middenveld uitleggen? Ofwel zijn dat allemaal club merchants ofwel is Martinez dat vakkundig de nek aant omdraaien.

Iemand moet mij eens de hype van dat Portugese middenveld uitleggen? Ofwel zijn dat allemaal club merchants ofwel is Martinez dat vakkundig de nek aant omdraaien.
Dat tweede toch vooral. Wilde hier ook al komen zeggen dat het toch best een aanfluiting is hoe hij dat middenveld laat spelen.

https://sporza.be/nl/2026/07/06/-u-...ca-die-zich-racistisch-uitliet~1783366080519/

"Deze bruut heeft nog niet eens leren schrijven", schreef Amarilla op X over Mbappé, die het enige doelpunt maakte tegen Paraguay. "In plaats van moedermelk groeide hij op met het zuigen aan kokosnoten en de meest ontwikkelde wezens die hij ooit heeft gehoord, zijn chimpansees."

Later voegde Amarilla daar op Facebook nog aan toe: "Hij is een gekoloniseerde Kameroener, die hard zijn best doet om Frans te lijken. Het enige dat we ons team kunnen verwijten, is dat ze hem na afloop van de wedstrijd geen klap met de vlakke hand hebben gegeven."
:crazy::crazy::crazy:

Terug
Bovenaan