Knockouts: 8ste Finale

Het is al ver gekomen dat een persoon als Blatter 'the voice of reason' moet komen spelen...

Wat kan de FIFA zo nog allemaal doen de komende uren?
Garcia nog snel schorsen omwille van zijn '1 april'-commentaar op de persconferentie?
Het vervoer van de Rode Duivels op weg naar het stadion wat saboteren/hinderen?

Dju, alle respect voor Henry ook de vuilbak in. Hij heeft het 'the right call' genoemd. Staat natuurlijk wel op de loonlijst van Trump want werkt voor Fox, maar dan nog. Edit: Zlaten idem, maar als analist was die toch al waardeloos, da's meer een karikatuur.

Laatst bewerkt:
Bellingham vervangen als topscorer voor Saibari van Marokko. Beiden middenvelders, dus hetzelfde aantal punten op Scorito.
Bellingham staat er al heel 't toernooi in bij mij.

Saibari van het veld na 20 minuten en Bellingham scoort 2x.

OM VAN TE VORTEN.

Mijn plan is 19.00 slapen tot 21.00 dan Portugal kijken dan terug slapen tot 01u45 klaar maken voor werk naar mijn vader rijden daar voetbal kijken tot ik hoop 4uur en dan door werken :)

Zolang de VRT Max app dan geen vreemde kuren krijgt en ineens naar live springt...

Ik had bij Portugal-Kroatië het omgekeerde, ik had er net de eerste helft opzitten toen een kameraad mij de finale score stuurde. Ik zat eerst nog met hem te lachen omdat hij ergens een oude/foute uitslag had gevonden gezien we nog maar pas in half time zaten. Bleek VRT Max niet op Live te zitten zonder ik het doorhad :unsure: Het toeval wou dat ik me een uur vergist had en ik ook net om exact dat uur de match had aangezet.

Ja, maar als we nu een "Prendergast"-achtige situatie krijgen (scheidsrechter, floot in wedstrijd tegen Brazilië tijdens WK2002 onterecht een penalty), dan gaan we nooit zeker zijn "of het niet op vraag van Trump was". Nog maar een bevestiging dat FIFA het spel 'verkocht' heeft aan de meest biedende
Ge leest hier toch weer dingen hoor

Wat een zaagstem die Tess, wat weet die van Karl?
Ik denk dat er veel zijn die iets van Karl weten 😆
Maar je hebt een punt, ik verkies 's morgens ook het NOS WK Ontbijt boven Sporza voor de samenvattingen. Eline de Zeeuw aangenamer om naar te kijken en te luisteren 😇

Ik denk dat er veel zijn die iets van Karl weten 😆
Maar je hebt een punt, ik verkies 's morgens ook het NOS WK Ontbijt boven Sporza voor de samenvattingen. Eline de Zeeuw aangenamer om naar te kijken en te luisteren 😇
Ik hoor Tess nochtans wel graag bezig. En ben volgens mij niet de enigste.

Voegt in ieder geval meer toe dan Imke Courtois qua inhoud.

Weet niet meer welke voorbeschouwing het was, maar er was een wedstrijd (ik geloof Brazilië-Japan of Ivoorkust-Noorwegen) waar ze iets zei om zich dan vervolgens volledig tegen te spreken nadat de andere analisten het woord hadden gekregen :laugh:

Tja, elk zijn voorkeur zeker. :DIk vind die rrrrrrrr vrrrrrrrreslijk irritant en ben volgens mij niet de enige. En idd. ook niet de meest aangename zaagstem zoals iemand hier eerder al opmerkte...

Voegt in ieder geval meer toe dan Imke Courtois qua inhoud.

Weet niet meer welke voorbeschouwing het was, maar er was een wedstrijd (ik geloof Brazilië-Japan of Ivoorkust-Noorwegen) waar ze iets zei om zich dan vervolgens volledig tegen te spreken nadat de andere analisten het woord hadden gekregen :laugh:

Bij de VRT zijn ze er als de dood voor om alleen witte mannen uit te nodigen in de studio. Ik ben pro diversiteit maar niet op de manier dat om het even wie die in dat plaatje past dan maar om het even wat mag komen roepen.

Terug
Bovenaan