Knockouts: 8ste Finale

Wat is jullie plan? Opblijven, wekker zetten, skippen?
Om 11 uur bed in, 3 uur slapen en dan op staan denk ik.
10u erin, 1u45 opstaan, derna nog 2 à 3 uur slaap proberen mee te pikken en dan half comateus van thuis werken :thumb:

Ik ben er alleen nog niet uit of/wat ik ga pakken van eten en drinken bij de match :p

Ik kan leven met het schrappen van die rode kaart, maar doe dat dan meteen na die match of een dag erna.
De timing is vooral onhandig vind ik.

Anyways, erop en erover aub. Tijd om de VS met de voetjes op de grond te zetten.
Die rode kaart is niet geschrapt. Dat is het hele punt, ze is voorwaardelijk opgeschort.

Vroeg slapen en om 1u45 opstaan om de match te kijken. Na de match terug wat slapen en om 8u eruit.
Voordeel is dat ik niet naar kantoor hoef te gaan, anders was het al om 6u15 dat ik moest opstaan.

Ik hoop dat Spanje - Portugal beslist wordt in de 90 min. Dan kan ik direct erna gaan slapen.

Je voelt aan alles dat we geen schijn van kans gaan hebben, je speelt tegen hogere goden vannacht.
Bwa, als we echt duidelijk beter zijn dan is de enige manier zware arbitrale blunders maken, maar dan gaat het serieus opvallen dat er gefoefeld is.

Kijk naar Paraguay-Frankrijk. Enige reden waarom die partij spannend was en maar nipt gewonnen werd door de Fransen is de arbitrage.

Bwa, als we echt duidelijk beter zijn dan is de enige manier zware arbitrale blunders maken, maar dan gaat het serieus opvallen dat er gefoefeld is.

Kijk naar Paraguay-Frankrijk. Enige reden waarom die partij spannend was en maar nipt gewonnen werd door de Fransen is de arbitrage.
Ik weet niet maar, ze hebben net hun eigen reglement overruled, slides bewust weggehaald, en de president van dat land geeft per direct na het nieuwsfeit een tweet uit om de FIFA te bedanken.

"De KBVB wil de belangen van alle deelnemende landen en het principe van fair play beschermen en bekijkt daarom welke stappen ze kan ondernemen.”
Ik moet wel zeggen, die snelle reactie van de bond gisteren was er wel boenk op. Hoe van daaruit gecommuniceerd werd was echt wel klasse. Dit gaat echt niet over Balogun of de Belgen maar de integriteit van de sport. Als je dit over je laat gaan dan kan je er maar beter mee stoppen. Daarom dat FIFA niks anders kan als die schorsing toch behouden, of ze gaan de box van pandora openen.

Laatst bewerkt:

Om 22u gaan slapen tot 2u. Match bekijken en dan nog van 4u tot 8u slapen voor ik ga werken. Zo geraak ik ook aan 8u slaap en hoop ik dus fris te zijn. Nog nooit gedaan we gaan zien of het werkt.

Ik zou graag uitgesteld kijken, van een uur of 6 tot 8 ofzo, maar dan gaat het toch verkloot worden doordat ik het ergens onbewust ga zien, al is het maar een nano seconde de uitslag. Dus zit niks anders op dan opstaan. Wakker blijven da gaat niet lukken, dan dommel ik in.

zal hier misschien wel al gestaan hebben maar verdient de match USA-Belgie niet zijn eigen thread. Dat zal hier weer vol gebombardeerd worden en je zou maar eens een zinnige commentaar willen geven op ene andere 1/8 finale, die verzuipt direct in de pre-match, match en post-match. En al helemaal nu trump er hem ook mee begint te moeien.

Ik zou graag uitgesteld kijken, van een uur of 6 tot 8 ofzo, maar dan gaat het toch verkloot worden doordat ik het ergens onbewust ga zien, al is het maar een nano seconde de uitslag. Dus zit niks anders op dan opstaan. Wakker blijven da gaat niet lukken, dan dommel ik in.

Ik ga het toch ook proberen van 6u tot 8u. De kinderen willen het ook graag zien, maar die ga ik echt niet om 2u wakker maken en dan om 4u terug in slaap proberen krijgen.

Met Nieuw-Zeeland hebben we ook uitgesteld gekeken en dat is gelukt.

Gewoon geen radio opzetten en GSM aan de kant laten. Zo moeilijk is het eigenlijk niet, als je het meteen begint te kijken na het opstaan.
Tenzij je misschien in een drukkere buurt woont en vreest dat je 's nachts het één en ander gaat horen.

Ik ga het toch ook proberen van 6u tot 8u. De kinderen willen het ook graag zien, maar die ga ik echt niet om 2u wakker maken en dan om 4u terug in slaap proberen krijgen.

Met Nieuw-Zeeland hebben we ook uitgesteld gekeken en dat is gelukt.

Gewoon geen radio opzetten en GSM aan de kant laten. Zo moeilijk is het eigenlijk niet, als je het meteen begint te kijken na het opstaan.
Tenzij je misschien in een drukkere buurt woont en vreest dat je 's nachts het één en ander gaat horen.
Ik vertrouw men tv niet :D

Grote meneer die Neymar.
Jammer dat hij niet bij de 7-1 aanwezig was.
Dat zou hem tot een van de meest waardeloze Braziliaanse opgeklopte voetballers aller tijden gemaakt hebben.

Zolang België wint van de VS, is het WK imo geslaagd en zijn de non-wedstrijden hen vergeven. Van mijn part verliezen ze zelfs met 4-0 van Spanje in de 1/4F, met het excuus dat ze alles gegeven hebben tegen de VS.

Brazilië zes keer op rij verloren van een Europees land.
O HEXA EUROPA :cheer:.
En in het tijdperk Messi - CR7.

Terug
Bovenaan