Knockouts: 8ste Finale

Ik moest gisteren toch ook even met m'n wenkbrauwen fronsen toen Jay-Z op het scherm kwam en Joos dacht dat het Walter Casagrande ofzo was? 🙄

Ik kan leven met het schrappen van die rode kaart, maar doe dat dan meteen na die match of een dag erna.
De timing is vooral onhandig vind ik.

Anyways, erop en erover aub. Tijd om de VS met de voetjes op de grond te zetten.

Corruptste sportorganisatie met een toernooi georganiseerd door de corruptste regering, we moeten er eigenlijk niet meer van verschieten hé. Gewoon afmaken die Amerikanen.

Allez. Wilde normaal nog Mexico-Engeland meepikken maar was aan het twjfelen om rap een dutje te doen of het uit te houden. Het werd het tweede tot ik het bericht las dat de partij een uur uitgesteld werd :sop: Ben toen maar gaan slapen.

Precies een dikke match gemist nu.

Bellingham :love:

Weer zo'n dwaze aanloop jammer dat hij er in gaat.

Wat is dat weer voor een penalty :lol:

Ik begrijp dat de keeper bleef staan. Ik zag Neymar nog wel stiften en onnozel doen.
Neymar is wel de OG van de schrale aanloop hé. Dat is zijn erfenis aan het voetbal, zijne trademark.

FIFA heeft zelfs regels voor het aanlopen aangepast toen hij midden in zijn aanloop opeens stopte met lopen.

Brazilië uiteindelijk een gebrek aan efficiëntie die hen de nek heeft omgedaan. Endrick zijn kans en de penalty moeten er altijd in. En dan spreekt niemand over Haaland.

Ik kan leven met het schrappen van die rode kaart, maar doe dat dan meteen na die match of een dag erna.
De timing is vooral onhandig vind ik.

Anyways, erop en erover aub. Tijd om de VS met de voetjes op de grond te zetten.
Ja, maar als we nu een "Prendergast"-achtige situatie krijgen (scheidsrechter, floot in wedstrijd tegen Brazilië tijdens WK2002 onterecht een penalty), dan gaan we nooit zeker zijn "of het niet op vraag van Trump was". Nog maar een bevestiging dat FIFA het spel 'verkocht' heeft aan de meest biedende

Ja, maar als we nu een "Prendergast"-achtige situatie krijgen (scheidsrechter, floot in wedstrijd tegen Brazilië tijdens WK2002 onterecht een penalty), dan gaan we nooit zeker zijn "of het niet op vraag van Trump was". Nog maar een bevestiging dat FIFA het spel 'verkocht' heeft aan de meest biedende

Gewoon zorgen dat je sportief de betere bent. Zoals ik al zei, erop en erover.

Prendergast keurde een goal van Wilmots onterecht af, trouwens.
Met VAR worden zo een toestanden normaal gezien wel moeilijker, al zijn er dit WK toch al een aantal dubieuze beslissingen geweest.
Dat is niet eigen aan dit WK. Dat zien we ook in La Liga, in de Premier League of in de Jupkes league.

Terug
Bovenaan