Het is nu niet dat de UEFA of de meeste andere grote sportbonden zoveel beter zijn... waar macht is, is misbruik.
Het is klote, maar ik zie precies meer goede dan slechte kanten aan dit stukje valsspelerij op dit moment? Iedereen is op voorhand op de hoogte wat de bedoeling is of wie hier bevoordeeld wordt zonder precedent. De spelleiding gaat sowieso op hun hoede zijn met deze aanloop. Onze ploeg heeft de beste motivatie ooit gekregen waarvoor Garcia niet op zijn Trumps moet gaan liegen in de pers (4 juli = 1 april was deze keer eens een hele goede commentaar van hem!), Trump heeft het zelf gedaan. De reactie lijkt overal ter wereld hetzelfde: USA mag er nu ineens uit terwijl ze toch heel wat sympathie hadden verzameld door hun spel. En dat allemaal voor een goede speler op te kunnen stellen ... maar wel een speler die toch helemaal niet eens start in onze ploeg.
Laten we ook niet vergeten dat heel dat complotgedoe best meevalt als Balogun in eerste instantie gewoon al rood krijgt in die eerste KO-match. Ja, FIFA buigt of breekt hier de regels. Althans op het eerste zicht toch; het is niet omdat het normaal niet gebeurt dat het meteen illegaal is. Ronaldo speelt hier ook maar de eerste twee matchen op dit WK omdat ze de regels bogen of een beetje braken, hier zitten mensen te juichen voor "
I'm back" tegen #50 van de wereld Oezbekistan terwijl dat enkel mogelijk was door Infantino zijn krakdezelfde corruptie, en in dit geval voor een intentionele vuile elleboog in plaats van Balogun zijn accident.
Dus accepteer het cadeau als België; de bond moet gewoon kalm blijven en goed communiceren, en wij moeten terwijl iedereen wil dat we winnen en de USA uitschakelen morgen gewoon Balogun en co hun valies laten pakken. Als dit u geen negentig minuten de ziel uit het lijf doet lopen, dan weet ik het ook niet meer voor België.
Het raken van de bal is volgens de officiële IFAB-regels géén vrijbrief om geen fout tegen te krijgen.
Nog nooit het reglement voor u gehad maar wel zulke uitspraken doen.
mijn kamer hing (naast P-magazine posters) vol met posters van die Braziliaanse ploeg en enkele spelers.
Sowieso als ontluikende tiener dan een paar keer naar de foute poster gekeken op het foute moment.