Bjorn
Well-known member
Ma de officiële uitleg zie ik niet.
Het is omgezet naar 1 wedstrijd voorwaardelijk waardoor hij kan meedoen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ma de officiële uitleg zie ik niet.
Het is omgezet naar 1 wedstrijd voorwaardelijk waardoor hij kan meedoen.
Het is nu niet dat de UEFA of de meeste andere grote sportbonden zoveel beter zijn... waar macht is, is misbruik.Eigenlijk moet je je een uur voor de match terugtrekken en laat ze daar maar zitten in hun stadion.
Maar eigenlijk eigenlijk moet je ze gewoon kapotmaken nu. Lijkt me dat een betere motivatie niet kan.
Maar dan...bij uitschakeling...gaat Trump de visa van de spelers intrekken. Het zou zomaar kunnen.
Als er opzichtigz benadeling van België gebeurt kan dat wel het einde van de Fifa zijn he. Het failliet van die hele organisatie.
Laat Uefa een wk opzetten. Hier willen veel landen toch niks mee te maken hebben lijkt me.
Lijkt mij nu wel bijzonder weinig beweegreden of draagvlak om het visum van een Belg te gaan intrekken.Maar dan...bij uitschakeling...gaat Trump de visa van de spelers intrekken. Het zou zomaar kunnen.

Euh, zit geen neutrale supporter in heel dat stadion he, dus hebben we nu eens niks aan.Enige voordeel is dat we de neutrale toeschouwer hiermee achter ons krijgen, alle sympathie voor de VS (die wel leuk speelden dit toernooi) is verdwenen. Hopelijk laat Trump hem eens zien deze wedstrijd gevolgd door een striemend fuitconcert. Had wel gelezen dat die niet meer durft verschijnen op dergelijke sportevents omdat hij overal uitgefloten wordt![]()
Het enigste wat ik van uitleg vind is dat de VAR tussenkomst niet volgens protocol was maar officieel van FIFA zullen we moeten wachten vermoed ik.Ma de officiële uitleg zie ik niet.
Je zou toch denken dat fifa een officieel statement heeftHet enigste wat ik van uitleg vind is dat de VAR tussenkomst niet volgens protocol was.
USA Star Folarin Balogun Cleared To Play In World Cup Match vs. Belgium | FOX Sports
This is a huge turn for the USA ahead of its World Cup round of 16 match against Belgium.www.foxsports.com
Ik bedoel de bredere neutrale toeschouwers he, niet per se die in het stadion. Enfin, niet dat dat nu een gigantische boost zal geven hoor.Euh, zit geen neutrale supporter in heel dat stadion he, dus hebben we nu eens niks aan.
Die Amerikanen kennen gewoon geen kloten van voetbalMore broadly in the US, there has been much disquiet from fans about the red card for one of their star players. Many media outlets have questioned the decision and the way football applies its rules - in terms of having to leave the field of play after a red card, and then being banned for a future match.

Het laatste wat ge nu moet doen is niet spelen. Ge moet wel spelen, en als ge verliest kunt ge nog klacht indienen. Statement van de RBFA is eigenlijk gewoon duidelijk, elke speler die rood pakt is per definitie de eerstvolgende wedstrijd geschorst. Daar is geen uitzondering op.Ik zou niet aan de match beginnen, boycotten die klootzakken
Maar ja, wat is voet bij stuk houden? Fifa gaat hun beslissing nooit terugdraaien. Dus de enige actie die je zou kunnen uitvoeren is de match niet spelen, en dat zou ook niet veel opschieten want dan gaat de VS ook gewoon door.Ik wou het statement van onze bond ook net posten.
Edit: Bond moet echt voet bij stuk houden bij deze. Regels zijn regels.