Knockouts: 8ste Finale

Ik ben drastisch en heel emotioneel. Maar dat kan ook niet anders, want de Rode Duivels zijn een deel van mijn leven. Van jongsaf aan.

Maar ik weiger nog één seconde mee te doen aan dit circus dat uit een f*cked up alternatieve realiteit lijkt te komen. Met pijn in het hart is voor mij deze sport klaar, gedaan, foetsie.

Zeeën van tijd ga ik hebben. Heerlijk. In plaats van me aan dit nog te moeten opjagen.

Ik ben drastisch en heel emotioneel. Maar dat kan ook niet anders, want de Rode Duivels zijn een deel van mijn leven. Van jongsaf aan.

Maar ik weiger nog één seconde mee te doen aan dit circus dat uit een f*cked up alternatieve realiteit lijkt te komen. Met pijn in het hart is voor mij deze sport klaar, gedaan, foetsie.

Zeeën van tijd ga ik hebben. Heerlijk. In plaats van me aan dit nog te moeten opjagen.
Zelfde mening hier. Ik ben een occasionele voetballiefhebber en ik kijk enkel naar het WK maar nu met deze corrupte Fifa heb ik echt geen zin meer om te kijken naar dit circus. Triestig dit.

Wees maar zeker dat met mannen als Trump en Infantino, de VS ook enkele strepen voor zal hebben tegen ons.
Yep, 't is al begonnen. Tja, met Trump en Infantino kan je er gif op in nemen dat het allemaal niet koosjer gaat verlopen natuurlijk. We gaan heel duidelijk moeten winnen, want we gaan tegengewerkt worden langs alle kanten.

Is al bekend wie de scheidsrechter is?

Dit kan toch echt niet meer? Even halverwege het tornooi eigen regels beginnen verzinnen onder druk van de politieke leider van het organiserend land. Eigenlijk zouden alle landen stante pede naar huis moeten vertrekken als signaal.

Yep, 't is al begonnen. Tja, met Trump en Infantino kan je er gif op in nemen dat het allemaal niet koosjer gaat verlopen natuurlijk. We gaan heel duidelijk moeten winnen, want we gaan tegengewerkt worden langs alle kanten.

Is al bekend wie de scheidsrechter is?
Adham Makhadmeh

Een 39-jarige Jordaniër.

:biglaugh:

Edit: Heeft onze 1-5 tegen NZ gefloten en de 2-1 van Engeland tegen Congo en daar heb ik in die wedstrijden nu toch geen al te grote blunders opgemerkt (tenzij ik hier even iets over het hoofd zie).

Ik denk dat ze hier toch weer hun hand aan het overspelen zijn. Dat team verliest trouwens ineens weer al hun sympathie die ze opgebouwd hadden met hun positief aanvallend spel. Door de incompetentie van ene man.

Da's dezelfde van de match die we speelden tegen N-Z, maar boezemt dus helemaal geen vertrouwen in. We gaan echt heel duidelijk beter moeten zijn.

image.png
Lol ik dacht dat dit photoshop was maar is dus gewoon serieus…

En "het beste van al"; alles is ook gewoon zo openbaar en zonder schaamte.
Het gordijn is al een jaar of 10 gevallen hoor. De schaamteloosheid van een natie die perfect weten waar ze met weg kunnen geraken, en er geen fuck om geven.

Hele toernooi laat me redelijk koud, maar om te brullen en schijten op de gatachterlijke amerikanen en hun achterban, wel, count me in.

Gianni gaat duidelijk voor re-election !

Lijkt me nuttig om de crypto wallet transacties van Eric en Donald Jr. wat te volgen voor uitgaande transacties in let’s say de laatste 48 uur :unsure:

Dit is inderdaad corruptie, dat was een terechte rode kaart. Was een aanslag op die speler zijn enkel.

Eerst Paraguay die scheidsrechterlijk werd bevoordeeld en nu een nieuw dieptepunt met dit.

Terug
Bovenaan