Ja eigenlijk is het waar.Koekje van eigen deeg. Hop hop PAR! Hopelijk FRA er uit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja eigenlijk is het waar.Koekje van eigen deeg. Hop hop PAR! Hopelijk FRA er uit.
Ja, want we willen nog eens minstens 90 minuten van die aanslag op het voetbal.Koekje van eigen deeg. Hop hop PAR! Hopelijk FRA er uit.
Het is daar wel 38 graden natuurlijk.Dat wandelvoetbal is echt verschrikkelijk. Loop eens zonder bal aub ffs

Koekje van eigen deeg? Ik heb Frankrijk nooit zo weten spelen
Das zeker dat.Ja eigenlijk is het waar.
Ik al regelmatig. Ik kan FRA gewoon ook niet hebben en in het bijzonder nr 10.Koekje van eigen deeg? Ik heb Frankrijk nooit zo weten spelen
Dat doet iedere ploeg op zo’n moment in de partij. Nu deden ze dit vanaf minuut 1. Of ze slaan gewoon op spelers, trekken en sleuren aan iedereen of gewoon omver maaien
Ik ben ook geen fan van Frankrijk met Deschamps maar dit anti-voetbal slaagt echt nergens op. Allez nu ligt er weer al ene te kermen van de pijn terwijl er niets van aan isDas zeker dat.
Ik al regelmatig. Ik kan FRA gewoon ook niet hebben en in het bijzonder nr 10.

Waarom?Haha was geel voor mbappe nu
Waar vinden ze die scheidsrechters?
Tja, voetballers. Kleinzerige diva's.Ik ben ook geen fan van Frankrijk met Deschamps maar dit anti-voetbal slaagt echt nergens op. Allez nu ligt er weer al ene te kermen van de pijn terwijl er niets van aan is