Knockouts: 8ste Finale

StannekeS

Crew Member
Crowdfunder FE
Zaterdag 4 juli

19u00: Canada - Marokko

23u00: Paraguay - Frankrijk

Zondag 5 juli

22u00: Brazilië - Noorwegen

Maandag 6 juli

02u00: Mexico - Engeland

21u00: Portugal - Spanje

Dinsdag 7 juli

02u00: Verenigde Staten - België

18u00: Argentinië - Egypte

22u00: Zwitserland - Colombia

Ik ga de kelk aan mij voorbij laten gaan, zal het dinsdag ochtend wel horen. Als ik begin met kijken wil ik het toch uitzien en met mogelijke verlengingen is dat niet haalbaar, moet werken.

Zaterdag 4 juli

19u00: Canada - Marokko

23u00: Paraguay - Frankrijk

Zondag 5 juli

22u00: Brazilië - Noorwegen

Maandag 6 juli

02u00: Mexico - Engeland

21u00: Portugal - Spanje

Dinsdag 7 juli

02u00: Verenigde Staten - België

18u00: Argentinië - Egypte

22u00: Zwitserland - Colombia
Tzal zoiets wel worden 👍

Als ik de comments in de media en op de socials zie zijn de Amerikanen er vol van overtuigd dat ze beter zijn dan ons en ons gaan kloppen. Ik hoop dan vooral dat die zelfoverschatting ook doorsijpelt naar hun team.

VS zijn op papier een stukje zwakker dan Senegal. Hopelijk heeft die comeback toch iets teweeggebracht binnen onze groep. In dat geval zou het een (eenvoudige) overwinning moeten worden.

Ok 0-2 slaapwel allemaal

Gelukkig is't home office voor mij de dinsdag, dan kan ik mij wat langer uitslapen.

No offense, maar de mensen die bij de 0-2 zijn gaan slapen, maar maandag om 2u 's nachts toch weer naar de Rode Duivels gaan zien... Ik snap het niet... Je kan successupporter zijn, akkoord. Maar om daar dan de wedstrijd nadien ineens weer om 2u 's nachts voor op te blijven? :wtf:

Als je Senegal kan kloppen moet je ook voorbij de VS kunnen, een ploeg die ons ligt.
VS heeft ons ook nog maar 1x verslagen, in 1930.

maar toch, wij hebben dit WK nog geen enkele overtuigende match gespeeld, op NZ na. zeker geen automatisch gewonnen match. Ze zijn ook wel gewaarschuwd na die 2-5 in maart.

Terug
Bovenaan