Kleine nieuwtjes

Wanneer een link gepost wordt, vragen we toch een minimum aan duiding of commentaar te geven bij deze link

Mss al voorbij gekomen, maar hoe retarded is dit. Ik heb op de middenconsole een speciaal slot voor mijn smartphone zodat de kabel in de opbergruimte weggewerkt wordt en android auto wordt gestart.
Moet ik nu echt een schamele houder gaan kopen en een kabel over mijn console laten lopen?

Mss al voorbij gekomen, maar hoe retarded is dit. Ik heb op de middenconsole een speciaal slot voor mijn smartphone zodat de kabel in de opbergruimte weggewerkt wordt en android auto wordt gestart.
Moet ik nu echt een schamele houder gaan kopen en een kabel over mijn console laten lopen?
Nu nog regels over waar die houder moet hangen want als ge sommige ziet rondrijden :wallbash:

Al 5 jaar in hechtenis dus in theorie kan hij over tien jaar vrijkomen ? Zal niet gebeuren natuurlijk.

De letterlijke tekst is.

Behalve wanneer zijn voertuig stilstaat of geparkeerd is, mag de bestuurder geen mobiel elektronisch apparaat met een scherm gebruiken, vasthouden noch manipuleren, tenzij het in een daartoe bestemde houder aan het voertuig bevestigd is.

Er zijn geen verdere voorwaarden gesteld aan de houder.
Dat dit op het dashboard moet zitten is een interpretatie van de journalist.
De term "gebruiken" is ook zeer vaag.

Maar als het in dat vakje van mijn middenconsole ligt, verbonden met Android Auto via een kabeltje en ik er dus vanaf blijft... dan is het niet bevestigd, dan ligt hem los.

Duidelijk een slecht geschreven wettekst die niet beseft hoe moderne wagens in elkaar steken.

Maar als het in dat vakje van mijn middenconsole ligt, verbonden met Android Auto via een kabeltje en ik er dus vanaf blijft... dan is het niet bevestigd, dan ligt hem los.

Duidelijk een slecht geschreven wettekst die niet beseft hoe moderne wagens in elkaar steken.
Ik ben niet mee, wat is er hier mis mee? Je gsm mag toch gewoon los in de middenconsole liggen? Zolang je hem niet gebruikt?

Ik ben niet mee, wat is er hier mis mee? Je gsm mag toch gewoon los in de middenconsole liggen? Zolang je hem niet gebruikt?
Nee, zodra je hem hem aansluit met een kabel moet het 'in een daartoe bestemde houder', ook al bedien je de gsm bijv via de touchscreen van de auto. Uw middenconsole is geen houder.

Sri Lanka is failliet.

Ik was er laatst in 2016. Een zeer fijne reis met goed herinneringen. Een speciaal land met een interessante geschiedenis. Bijzonder spijtig om te zien hoe het nu in anarchie is afgegleden.

Sri Lanka is failliet.

Ik was er laatst in 2016. Een zeer fijne reis met goed herinneringen. Een speciaal land met een interessante geschiedenis. Bijzonder spijtig om te zien hoe het nu in anarchie is afgegleden.
Ik vrees dat het niet bij Sri Lanka alleen zal blijven, de IMF mag Tunesia en Egypte ook al te hulp gaan schieten. De hoge inflatie en stijgende energiekosten doen ze de das om.

Irak getroffen door achtste zandstorm in één maand: "Tegen einde van dit decennium 300 per jaar"
Klimaatopwarming
De stormen zijn het gevolg van de klimaatverandering en de droogte die daardoor is ontstaan. "In Irak zie je echt een verdroging van akkers, vee dat niet meer kan grazen op weilanden, rivieren waar veel minder water door stroomt doordat er dammen zijn gebouwd in Turkije en Iran", legt Neurink uit. "Ook de ondergrondse watervoorraden worden veel te veel aangesproken. Er is een watertekort."

Kwestie van tijd eer hele landen ten onder gaan.

Maar je gebruikt niet rechtstreeks jouw GSM. Dat is zoals bellen met Bluetooth. Je stelt geen rechtstreekse handelingen op het toestel. Wel via de knoppen van je wagen bv.

Maar je gebruikt niet rechtstreeks jouw GSM. Dat is zoals bellen met Bluetooth. Je stelt geen rechtstreekse handelingen op het toestel. Wel via de knoppen van je wagen bv.
In theorie kun je ook een boete krijgen voor het bedienen van je radio, geloof ik. En zeker als het aan je rijgedrag te merken is.

Ik heb gesture control, schaakmat!
Da's ook manipuleren, hoor?
Edit: Dat gaat dus om de wetgeving voordien. Daarom niet na de verandering, dat weet ik niet.

@StruikGewas Een tijdje geleden was er zo'n ding gaande, waarin het de bedoeling is dat je zou terugbellen en dat was dan heel duur.

Terug
Bovenaan