eff youDas ne vijver ken

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eff youDas ne vijver ken

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ot...a43ab184bdfec0d3a7cdfd9767a&ocid=winp1taskbar ??????
(Tijd da mensen terug buiten komen. ipv met de smoel op een beeldscherm geplakt .)
als ik dan dit lees : https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220206_95627606 dan heb ik eigenlijk liever dat mensen gewoon thuis blijven met hunne smoel op een scherm geplakt.
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/ot...a43ab184bdfec0d3a7cdfd9767a&ocid=winp1taskbar ??????
(Tijd da mensen terug buiten komen. ipv met de smoel op een beeldscherm geplakt .)
Dat is ook niet alleen aan BE media te wijten. Het was hoogtepunt in het internationaal nieuws, en ook op sociale media. Vooral in de Maghreblanden werd er enorm meegeleefd initieel en dat is dan via sociale media elders/globaal opgepikt. Ik begrijp wat je bedoelt. De slechte afloop blijft erg natuurlijk. Het gaat mij niet specifiek om dat dit frontnieuws was, maar wel dat er een beetje meer moeite en aandacht gewijt mag worden aan een ramp van die formaat. Vond het plaats elders, gebeurde dat ook maar wat er gebeurt in Sub-Saharaans Afrika komt blijkbaar heel moeilijk tot hier. Het is toch wel deels onze verantwoordelijkheid om het tot hier te brengen, want er zijn wel Congolese immigranten of mensen met Congolese roots die wonen in Belgie, dus ik vind wel dat daar wat aandacht aan besteed worden. Een hele bladzijde in buitenlands nieuws had correct geweest. Maar dit is belachelijk en idioot, en eigenlijk gewoon respectloos.
Het staat in tenminste in de krant, bij hoeveel andere niet-buurlanden en zeker landen die niet in Afrika liggen zou dit zijn? Ik vind het tegenstrijdig om het een kolonialistische houding te noemen wanneer dit in de krant komt. Zou het dan minder kolonialistisch zijn om méér aandacht te schenken aan een ex-kolonie?26 doden in Congo, niet belangrijk!
Ministukje in de krant.
Maar dezelfde krant zal dan wel ellenlange stukken schrijven over racisme, herstelbetalingen enzovoort, maar dat er 26 doden vallen in Congo door een 'ongeval', dat is blijkbaar allemaal niet belangrijk.
Dit bedoel ik dus met kolonialistische houding. Het is verdorie D.R. Congo. We hebben EEN BAND met dat land.
Idiote riooljournalistiek vind ik het. Als ik het heb over perceptie, dan is dit de kracht van perceptie. Het bepalen van wat vermeld wordt, en wat weggelaten wordt, hoeveel aandacht je aan iets spendeert. Daar zit veel meer kracht in.
Ik denk dat uw verwachtingen gewoon verkeerd zijn.Het is toch wel deels onze verantwoordelijkheid om het tot hier te brengen, want er zijn wel Congolese immigranten of mensen met Congolese roots die wonen in Belgie, dus ik vind wel dat daar wat aandacht aan besteed worden. Een hele bladzijde in buitenlands nieuws had correct geweest. Maar dit is belachelijk en idioot, en eigenlijk gewoon respectloos.
Het valt een stuk minder op, dus veel minder mensen weten over de "ramp in Congo" nu. Dus ja ik stoor me eraan omdat dit wel degelijk gevolgen heeft.
Mensen snappen nog niet wat er werkelijk op ons afkomt.
We zijn dan ook weer minder aantrekkelijk. Combineer dat met dit op lange termijn:Aan de andere kant...
Goed dat wij het indexmechanisme hebben.
Dat geluk hebben onze buurlanden niet.
![]()
Werknemer (27) van tapijtenfabrikant Associated Weavers in Ronse komt om bij arbeidsongeval
In het textielbedrijf Associated Weavers op de industriezone Klein Franrijk in Ronse heeft zich vrijdagochtend een werkongeval voorgedaan met dodelijke afloop. Het slachtoffer is een jonge werknemer. Het parket kwam ter plaatse om de nodige vaststellingen doen.www.hln.be
Net een heel stuk over arbeidsongevallen op VTM nieuws. 71 doden per jaar blijkbaar.
Plots is ineens het geslacht van slachtoffers niet van tel ondanks dat het 99% mannen zijn.
Gek hoe geslacht dan plots niet belangrijk is.
Het zal dat handjevol succesvolle mannen aan de top dat bewust andere mannen gevaarlijke jobs laat doen waardoor ze sterven ofzo.
kwil voka nu ook niet pakken als leidraad hoor. Als ik al zie wat de eisen beginnen te zijn in de ICT sector.... Burnout galore binnen 10 jaarWe zijn dan ook weer minder aantrekkelijk. Combineer dat met dit op lange termijn:
Ooit was Vlaanderen wereldtop, maar die tijden liggen al twintig jaar achter ons, hekelt Maertens. "Ons onderwijs kost steeds meer geld, en toch daalt de kwaliteit.” En daar komt nu ook de corona-achterstand bij.
![]()
Voka: “Pak leerachterstand aan met langere schooldagen of kortere zomervakantie”
Pak de leerachterstand aan door extra lesuren te creëren. Dat kan onder meer door de schooldag langer te maken, de zomervakantie tijdelijk in te korten of ...www.nieuwsblad.be
Nieuwe buitenlandse investeerders gaan al 2 keer nadenken.
Baai baai koeievlaai met de middenklasse over een jaar of tien/twintig.Verarming.
Ontsporende staatsschuld.
Onrust.