Kleine nieuwtjes

Ik vind BDSM minder raar dan 1500 euro neertellen voor een bdsm sessie. Die twee moet je van elkaar scheiden.
Zijn die prijzen het gevolg van een gebrek aan aanbod?
Je kan naar Oekraïne gaan en het aan de russen vragen. Die doen dat zonder morren gratis.
Wel opletten : ik garandeer niet dat ze stoppen bij gebruik van het safewoordje
 
Ik vind BDSM minder raar dan 1500 euro neertellen voor een bdsm sessie. Die twee moet je van elkaar scheiden.
Zijn die prijzen het gevolg van een gebrek aan aanbod?
Ik heb geen probleem met zaken die mensen op seksueel vlak willen maar zaken als mensen fiscaal domineren is totaal van de pot gerukt, precies of je daar een sekswerker voor nodig zou hebben. Genoeg mensen die het voor veel minder doen. Zelfs nog zonder de seksuele context als je dat liever hebt. De volgende nieuwe fetisj zal misschien fiscdom zijn, waar de fiscus u eens financieel zal komen domineren. :sarcastic:
 

Niet enkel wordt de maserati gestolen, die wordt ook nog eens in vuur gestoken.
Hopelijk betaalt de verzekering dat terug... is anders serieuze aderlating...
Als je Full Omnium hebt, dan betalen de meeste verzekeringen, dat terug als uw wagen in brand gestoken wordt. (buiten de franchise).
 
Ik heb geen probleem met zaken die mensen op seksueel vlak willen maar zaken als mensen fiscaal domineren is totaal van de pot gerukt, precies of je daar een sekswerker voor nodig zou hebben. Genoeg mensen die het voor veel minder doen. Zelfs nog zonder de seksuele context als je dat liever hebt. De volgende nieuwe fetisj zal misschien fiscdom zijn, waar de fiscus u eens financieel zal komen domineren. :sarcastic:
findom bestaat al heel lang als kink.
Ik snap gewoon niet dat sommige tarieven zo hoog liggen. Hoe komen ze tot die prijssetting en waarom betalen mensen zoveel. Is er in dat vak geen concurrentie?
 
Ik maak me vooral zorgen om de mentale gezondheid van mensen die zulke bedragen aan een sekswerker geven voor een bepaalde kink. Ik begrijp wel hoe een fetish werkt, maar ergens stopt toch de fetish en wordt het eerder een vorm van uitbuiting van mensen die op zoek zijn naar een bepaalde genegenheid en aandacht...
 
Genegenheid...in een hondenhokje gestopt worden en betalen van je geld in de mond op handen en knieën. #notmygenegenheid

Wat een of andere vVP van een multinational doet met z'n geld I couldn't care. Het is een transfer van rich naar poor imo.gezien ze het toch gewoon uitgeeft in resto'kes
 


Waarom gemeentes moeten fusioneren want die kleine baronieën is de ideale plaats voor politiek misbruik
 


Waarom gemeentes moeten fusioneren want die kleine baronieën is de ideale plaats voor politiek misbruik
"Dicht bij de burger staan", het ontgaat me echt hoe we in 2022 die lokale politiek nog normaal vinden.
 
Als dat zo gebeurd is, is dat niet strafbaar?
Ge vraagt u inderdaad af hoe het komt dat dergelijke sujets nog binnen een partij mogen blijven, zoals onze veerle hier van sint truiden...

Die ambtenaren in Diest waren binnen de week hun job kwijt. Maar politici mogen maar blijven prullen en misbruiken
 


Waarom gemeentes moeten fusioneren want die kleine baronieën is de ideale plaats voor politiek misbruik
Dat is echt degoutant hoe die blijft liegen. Iedereen van de streek vroeg zich af wat die zag in die lap grond gezien men dat vroeger aanduide als bufferzone tussen landbouw en industrie. Maar hij wist van niks hoor.
 


Waarom gemeentes moeten fusioneren want die kleine baronieën is de ideale plaats voor politiek misbruik
Ik ben voorstander om het bestuursniveau provincie en gemeente te laten samensmelten, waarbij grotere fusiegemeentes gevormd worden (in Oost Vlaams-Brabant zou je nog Leuven, Tienen, Aarschot, Diest, Scherpenheuvel overhouden). Groot genoeg om efficiënt te besturen, klein genoeg om nog dicht bij de burger te staan.
En organiseer evt echt lokaal een soort districtraad
 
Flor Bressers is uitgeleverd aan België

De "levensgevaarlijke drugsbaas" met een weinig verhullende bijnaam (de vingerknipper) die op de Most Wanted lijst stond, wordt aan België uitgeleverd om zijn extreme straf van ... 4 jaar effectief uit te zitten.
Waarom? Ontvoering en foltering van iemand die zijn 40 kg heroïne was kwijtgespeeld.

De zoveelste dolle grap van justitie. 🥱 Als dat de nieuwe wind is die Quickie doorvoert dan hoeft hij helemaal niks te vrezen van de drugswereld.
 
Flor Bressers is uitgeleverd aan België

De "levensgevaarlijke drugsbaas" met een weinig verhullende bijnaam (de vingerknipper) die op de Most Wanted lijst stond, wordt aan België uitgeleverd om zijn extreme straf van ... 4 jaar effectief uit te zitten.
Waarom? Ontvoering en foltering van iemand die zijn 40 kg heroïne was kwijtgespeeld.

De zoveelste dolle grap van justitie. 🥱 Als dat de nieuwe wind is die Quickie doorvoert dan hoeft hij helemaal niks te vrezen van de drugswereld.
Wat goed gedrag en deze man kan er over een jaar weer op uit. Ma zo'nen brave jongen. Die strafmaat mogen ze toch ook wel eens hervormen dan.
 
Er wachten Bressers nog een paar zaken:
Dat Flor Bressers met ‘slechts’ vier jaar cel op de Most Wanted-lijst prijkt tussen moordenaars en boeven die levenslang kregen, heeft vooral te maken met twee dossiers die nog niet zijn afgerond. Eén van de onderzoeken kwam er nadat de politie vorig jaar EncroChat, een versleutelde berichtendienst, had gekraakt, en maandenlang de communicatie tussen grote drugshandelaars kon volgen. Dat bracht informatie aan het licht over nakende liquidaties, smokkelroutes en namen van handlangers. Eén van de berichten trok de aandacht van speurders in Brugge. Een man genaamd ‘Bongoking’ liet zijn teleurstelling blijken over het feit dat een container vol cocaïne, die via het Antwerpse bedrijf Kriva Rochem naar België werd gesmokkeld, in Nederland was ontdekt. ‘Maar we hebben toch een mooie reeks neergezet,’ zei hij. De politie verdenkt Bressers ervan Bongoking te zijn. Het tweede dossier draait rond containers met rijst, waarin drugs zaten verstopt. Ze werden in 2018 besteld door een Belgische ereconsul in Moldavië en verstuurd door een rijsthandelaar uit Suriname. De handelaar werd later vermoord teruggevonden. De politie werd getipt dat ‘De Lange’ een hand had in de zaak.
 

We gaan weer wat meer geld mogen gaan zoeken in onze begroting lijkt mij. Al ben ik akkoord met dat die investering een goed idee is.
 
Terug
Bovenaan