Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Da's standaard hé. ffkes zeer basic uitgelegd, als er 100 analisten zijn, en iedere analist heeft 50% kans dat hun portfolio positief of negatief is...Ik snap die hype rond Cathie Wood niet goed. Ja haar ETF's hadden een return van meer dan 100% vorig jaar maar iedereen die een beetje de goede growth stocks eruit kon halen heeft die returns behaald, maar toch maken ze daar ineens de beste stock picker van de 21ste eeuw van.
| aantal Analisten | portfolio omhoog | portfolio omlaag |
| jaar 1. 100 | 50 | 50 |
| jaar 2. 50 | 25 | 25 |
| jaar 3. 25 | 12 | 13 |
| jaar 4. 12 | 6 | 6 |
| jaar 5. 6 | 3 | 3 |
| jaar 6. 3 | 1 | 2 |
mss een goede plaats om eens te luisterenGeen schrik dan voor de dead cat bounce?Al een paar dagen op punt gestaan een aantal dipjes bij te kopen maar toch content dat ik mij ingehouden heb. Precies liever de heropleving met een dag missen dan in de dip kopen om het dan nog dagenlang te zien verder dalen. Ik ga het eerst op zijn effen laten komen.
+7% vandaag![]()

Had ik het vorige week nog over.
Shell die zijn tankstations inzet voor energieverdeling.
![]()
Shell test ‘bufferaccu’ voor het snelladen van auto's
Shell en het Nederlandse bedrijf Alfen gaan testen met een energieopslagsysteem tussen het elektriciteitsnet en laadpalen voor elektrische auto's. Het snelladen van auto’s maar ook het terugleveren van elektriciteit bij piekmomenten moet daarmee mogelijk zijn.www.ad.nl

Daar spreken ze normaalgezien van als alles compleet gecrasht is en morsdood op de grond ligt (bijv. in 2008 of tech stocks rond 2000). Een kleine daling (of terugtrekking) na een jaar bijna exponentieel te stijging is geen dead cat bounce.Geen schrik dan voor de dead cat bounce?
Hadden de meeste hier dat niet aan 55 gekocht ? Dan is het niet echt om euforisch van te worden. Met de volatiliteit kan het morgen evengoed weer -5% zijn.+7% vandaag![]()
Ik heb dat gekocht aan 53 dollar, een kleine 30% verlies momenteel.FREQ wel een serieus dipke ingezet precies.
Zelfde bij mij. Nen maat zei dat goed was om te investeren in Paypal toen het op 280 euro stond. Heb mijn buikgevoel gevolgd gelukkig..BPOST ca. -19%, pijnlijk. Kennis probeerde mij enkele weken nog te overhalen omdat de koers toen al heel laag stond en de kwartaalcijfers positief gingen zijn. Gelukkig niet op ingegaan omwille van mijn aversie voor overheidsbedrijven. Dodged a bullet there..
Goed presteren met een ETF als die markt uitzonderlijk goed presteert is inderdaad niet zo moeilijk. Na enkele presentaties en interviews te bekijken van ARK en Cathie Wood heb ik de indruk dat ze vooral haar product goed weet te verkopenIk snap die hype rond Cathie Wood niet goed. Ja haar ETF's hadden een return van meer dan 100% vorig jaar maar iedereen die een beetje de goede growth stocks eruit kon halen heeft die returns behaald, maar toch maken ze daar ineens de beste stock picker van de 21ste eeuw van.
.