Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ontex gaat al 5 jaar lang gestaag naar beneden. Echt nieuwsgierig: waarom zien mensen nog toekomst in dit aandeel?geen klagen hier, ontex blijft gestaagskes omhoog gaan![]()
ook tfeit da ze hun ouden baas hebben buitengekegeld en iemand binnengehaald hebben die een topfunctie had bij whirlpoolMensen worden steeds ouder dus statistisch gezien gaat er meer in pampers gescheten worden. Crashtestdummy is bij de pinken hoor.

Mensen worden steeds ouder dus statistisch gezien gaat er meer in pampers gescheten worden. Crashtestdummy is bij de pinken hoor.
De koers staat natuurlijk laag voor een reden... ik wil eerst het begin vh herstel zien gebeuren, als ik daardoor de eerste % koersherstel mis dan is het maar zo.Combineer dat met de corona-babyboom en Ontex is het aandeel van de toekomst!
Ontex staat wel extreem laag geprijsd op dit moment. Ik heb een kleine positie ingenomen rond 9€. Als de nieuwe CEO er in slaagt om het vertrouwen van de belegger terug te herstellen, is dit een koopje. We zullen het eerste kwartaal echter nog moeten verteren aangezien ze al heeft aangegeven dat we in Q1 waarschijnlijk opnieuw een omzetverlies in dubbele cijfers gaan zien tov vorig jaar. De koers kan dus nog wel eens een duikje nemen na die resultaten. Hopelijk hebben we vanaf Q2 betere vooruitzichten en kan de koers zich beginnen herstellen.
Dinsdag 25 mei zijn de resultaten. Zullen zien!Combineer dat met de corona-babyboom en Ontex is het aandeel van de toekomst!
Ontex staat wel extreem laag geprijsd op dit moment. Ik heb een kleine positie ingenomen rond 9€. Als de nieuwe CEO er in slaagt om het vertrouwen van de belegger terug te herstellen, is dit een koopje. We zullen het eerste kwartaal echter nog moeten verteren aangezien ze al heeft aangegeven dat we in Q1 waarschijnlijk opnieuw een omzetverlies in dubbele cijfers gaan zien tov vorig jaar. De koers kan dus nog wel eens een duikje nemen na die resultaten. Hopelijk hebben we vanaf Q2 betere vooruitzichten en kan de koers zich beginnen herstellen.
https://www.beursduivel.be/Column/512232/3-interessante-overnamekandidaten.aspxMensen worden steeds ouder dus statistisch gezien gaat er meer in pampers gescheten worden. Crashtestdummy is bij de pinken hoor.
De markt waarin Ontex opereert is echter heel interessant, legt hij uit. "Door de vergrijzing neemt de vraag naar incontinentieluiers sterk toe. Het bedrijf wil hierop inspelen met ‘slimme’ luiers; hierin zitten sensoren die een seintje geven zodra de luier verschoond moet worden. Hiermee hoopt het bedrijf de marges op te krikken."
De koers staat natuurlijk laag voor een reden... ik wil eerst het begin vh herstel zien gebeuren, als ik daardoor de eerste % koersherstel mis dan is het maar zo.
Idealiter wordt minstens heel die Brazilië-tak verkocht en gebruikt om hoge schuldgraad af te bouwen
en is dat short % nu nog steeds zo hoog?Ja, GME wel straf. Nooit gedacht dat ze het twee keer zouden doen. Wel cool voor de diamond hands die alsnog beloond worden![]()