Kleine Beursfeiten

Mensen worden steeds ouder dus statistisch gezien gaat er meer in pampers gescheten worden. Crashtestdummy is bij de pinken hoor.

Mensen worden steeds ouder dus statistisch gezien gaat er meer in pampers gescheten worden. Crashtestdummy is bij de pinken hoor.
ook tfeit da ze hun ouden baas hebben buitengekegeld en iemand binnengehaald hebben die een topfunctie had bij whirlpool

als ze haar weg weet met wasmachines dan zal zet ook wel weten met pampers :unsure:

Wat een klucht die zoveelste stimulus bill.
Nog meer "funny money" uitdelen aan mensen die het eigenlijk niet nodig hebben, en dus weer gaan speculeren, met een alsmaar grotere zeepbel tot gevolg.

Combineer dat met de corona-babyboom en Ontex is het aandeel van de toekomst!

Ontex staat wel extreem laag geprijsd op dit moment. Ik heb een kleine positie ingenomen rond 9€. Als de nieuwe CEO er in slaagt om het vertrouwen van de belegger terug te herstellen, is dit een koopje. We zullen het eerste kwartaal echter nog moeten verteren aangezien ze al heeft aangegeven dat we in Q1 waarschijnlijk opnieuw een omzetverlies in dubbele cijfers gaan zien tov vorig jaar. De koers kan dus nog wel eens een duikje nemen na die resultaten. Hopelijk hebben we vanaf Q2 betere vooruitzichten en kan de koers zich beginnen herstellen.

Ontex staat wel extreem laag geprijsd op dit moment. Ik heb een kleine positie ingenomen rond 9€. Als de nieuwe CEO er in slaagt om het vertrouwen van de belegger terug te herstellen, is dit een koopje. We zullen het eerste kwartaal echter nog moeten verteren aangezien ze al heeft aangegeven dat we in Q1 waarschijnlijk opnieuw een omzetverlies in dubbele cijfers gaan zien tov vorig jaar. De koers kan dus nog wel eens een duikje nemen na die resultaten. Hopelijk hebben we vanaf Q2 betere vooruitzichten en kan de koers zich beginnen herstellen.
De koers staat natuurlijk laag voor een reden... ik wil eerst het begin vh herstel zien gebeuren, als ik daardoor de eerste % koersherstel mis dan is het maar zo.

Idealiter wordt minstens heel die Brazilië-tak verkocht en gebruikt om hoge schuldgraad af te bouwen

Dinsdag 25 mei zijn de resultaten. Zullen zien!

https://www.beursduivel.be/Column/512232/3-interessante-overnamekandidaten.aspx

De markt waarin Ontex opereert is echter heel interessant, legt hij uit. "Door de vergrijzing neemt de vraag naar incontinentieluiers sterk toe. Het bedrijf wil hierop inspelen met ‘slimme’ luiers; hierin zitten sensoren die een seintje geven zodra de luier verschoond moet worden. Hiermee hoopt het bedrijf de marges op te krikken."

Nagels en koppen enzo!

De koers staat natuurlijk laag voor een reden... ik wil eerst het begin vh herstel zien gebeuren, als ik daardoor de eerste % koersherstel mis dan is het maar zo.

Idealiter wordt minstens heel die Brazilië-tak verkocht en gebruikt om hoge schuldgraad af te bouwen

Akkoord. Als ik me niet vergis alludeerde de nieuwe CEO inneen recent interview met Trends op een verkoop van "verlieslatende posten" binnen het bedrijf. De kans dat ze de Latijns-Amerikaanse tak van de hand doen in de nabije toekomst lijkt me vrij groot.

Gaat weer hard binnen de tech sector. AMD, TSM, NVDA al 25% af sinds hun piek begin februari. Groeiaandelen en TSLA zitten daar nog een pak boven.

Al een paar dagen op punt gestaan een aantal dipjes bij te kopen maar toch content dat ik mij ingehouden heb. Precies liever de heropleving met een dag missen dan in de dip kopen om het dan nog dagenlang te zien verder dalen. Ik ga het eerst op zijn effen laten komen.

Ja, GME wel straf. Nooit gedacht dat ze het twee keer zouden doen. Wel cool voor de diamond hands die alsnog beloond worden:)

Het blijkt van wel maar ik heb niet voldoende kennis om het kaf van het koren te scheiden qua reddit-analyses:)

Ik snap die hype rond Cathie Wood niet goed. Ja haar ETF's hadden een return van meer dan 100% vorig jaar maar iedereen die een beetje de goede growth stocks eruit kon halen heeft die returns behaald, maar toch maken ze daar ineens de beste stock picker van de 21ste eeuw van.

En afgelopen vrijdag voor haar ARK ETF ff lekker Google, Amazon, Nvidia, etc... verkopen en heel wat Tesla, Palantir, etc... bijkopen. Kwestie van nog meer risico te nemen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan