TSLA 0.8D'Ieteren is vrij duur imo, PEGY rond de 1.3
Ik heb 5 auto gerelateerde aandelen, met hun PEGY:
Melexis 0.98
X-FAB 0.77
Stellantis 0.24
Alfen 0.24
XPEL 0.44

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TSLA 0.8D'Ieteren is vrij duur imo, PEGY rond de 1.3
Ik heb 5 auto gerelateerde aandelen, met hun PEGY:
Melexis 0.98
X-FAB 0.77
Stellantis 0.24
Alfen 0.24
XPEL 0.44

allé, dus koers/winst wordt toch nog gebruikt door beleggersTSLA 0.8![]()
Nog eens -64% pre-market
Nike?Mijn (enigszins financieel ongeletterde) partner kan met 15% discount aandelen kopen van haar werk (Amerikaanse multinational/s&p500, wil naam altijd eens in PM doorgeven). Een "Employee Stock Purchase Price" dus.
Ik moet de precieze voorwaarden/modaliteiten nog ontvangen, maar vermoed dat die 15% wel een belastbaar voordeel betreft?
Daarnaast blijf ik normaal weg van individuele aandelen, dus vraag me wel af of - zelfs met de korting- het enig 'nut' heeft er aan te schaffen. Of je ze zou moeten aankopen en meteen verpatsen, maar vermoed dat zoiets niet mogelijk zal zijn.
Mocht iemand zijn mening willen delen: zeer dankbaar!
Nike?
Nog wat cash over?@Racing_Genk Quid Bill?
Vond ik nog een interessant bedrijf, serieus afgestraft afgelopen dagen.
Nog 30% of zo eraf en ik zou zowaar kunnen beginnen kopen.

We zijn nog niet zover:Nog wat cash over?![]()
Deze shit moet nog kilometers naar beneden tot growth investors instant depressief worden bij het openen van hun beursaccount, zonder enig hoop op recovery, en beseffen dat de afgelopen periode eigenlijk gewoon een geschifte speculatieve episode was die mee in het rijtje zal komen bij "devil take the hindmost" en "a short history of financial euphoria".
Je zou dat hopen. Maar of het nu SVB is, Wirecard of Bernie Madoff. Elke keer weer vraag je je toch altijd af hoe zoiets kan gebeuren, onder het oog van toezichthouders.Een geïsoleerd geval zou ik durven zeggen.
We zijn nog niet zover:
Dus voorlopig blijven we nog even in deze sfeer :
![]()

first rule of the internet hero trader: altijd net op tijd gekocht en verkocht, uiteraard achteraf gemeld.Ook benieuwd hoe het met de Colruyt, Adidas en Nintendo tipper zijn zogezegde winstgevende optionchain gaat![]()