Buy the rumour & sell the news zeker?Mooie daling op bovenstaande resultaten en positieve outlook, ik zal wel iets gemist hebben dan zeker![]()
Als het goed is waarom je druk maken in korte termijn fluctuaties eigen aan de beurs?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Buy the rumour & sell the news zeker?Mooie daling op bovenstaande resultaten en positieve outlook, ik zal wel iets gemist hebben dan zeker![]()
ideaal bijkoopmoment voor wie deze trein gemist heeft zou ik zeggen, ik zie werkelijk niets slecht in deze resultaten -> stevig bijhouden!!Mooie daling op bovenstaande resultaten en positieve outlook, ik zal wel iets gemist hebben dan zeker![]()
Ik vind het heel duur, en met auto industrie op cyclische top...ideaal bijkoopmoment voor wie deze trein gemist heeft zou ik zeggen, ik zie werkelijk niets slecht in deze resultaten -> stevig bijhouden!!
je blijft elke keer je zelfde foute argument aanhalen -> grootste participatie is Belron en da's dus carglass... daar is niet veel cyclisch aan, mensen gaan blijven autorijden en de autoruiten worden enkel maar duurder met al die elektronica erin, dus Jef om den hoek kan een ruit al niet meer vervangenIk vind het heel duur, en met auto industrie op cyclische top...

Cyclische top op welke manier?Ik vind het heel duur, en met auto industrie op cyclische top...
Idd, maar niettemin toch opvallend - zeker in combinatie met goede vooruitzichten.Buy the rumour & sell the news zeker?
Als het goed is waarom je druk maken in korte termijn fluctuaties eigen aan de beurs?
Ik vind het heel duur, en met auto industrie op cyclische top...
We zullen zien, heb alleszins nog klein plukje bijgekocht vandaagD'Ieteren is vrij duur imo, PEGY rond de 1.3
Ik heb 5 auto gerelateerde aandelen, met hun PEGY:
Melexis 0.98
X-FAB 0.77
Stellantis 0.24
Alfen 0.24
XPEL 0.44
Banken zitten in shit positie en de markt is een beetje retard geweest.Ik snap de BAC sell off niet?
Wat je zegt klopt maar waarom dan perse vandaag die koersreactie. Is toch al tijden bekend?Banken zitten in shit positie en de markt is een beetje retard geweest.
Meeste hypotheekleningen zitten locked in aan 2.75% of zo.
Rekeningen gaan omlaag als gevolg van QT.
Voorbije jaren zijn er heel veel refinancing geweest, wat korte termijn boost is voor banken hun inkomsten. Dat verhaal is voorbij.
En laatste is de recessie die er altijd lijkt aan te komen, maar altijd iets verder af lijkt.
Als er werkelijk een recessie komt, ook slecht voor banken.

Marges waren stratosferisch.Cyclische top op welke manier?
Marges kunnne halveren naar beneden historische niveaus, terwijl volumes omhoog gaan en dan zijn die grote autobedrijven 7-8 p/e.Marges waren stratosferisch.
Silicon Valley Bank in de problemen.Ik snap de BAC sell off niet?
Silicon Valley Bank in de problemen.
![]()
SVB Financial CEO Asks Silicon Valley Bank Clients to ‘Stay Calm’ as Shares Sink
(Bloomberg) -- SVB Financial Group Chief Executive Officer Greg Becker held a conference call on Thursday advising clients of SVB-owned Silicon Valley Bank to “stay calm” amid concern about the bank’s financial position, according to a person familiar with the matter. Most Read from...finance.yahoo.com