zaj
Redacteur
Ik heb al gereden met een model S en 3. Op het rijden zelf geen kritiek, op het interieur en afwerking wel. De nonkel van mijn vriendin was zijn xc90 beu en wou eens iets anders en had hem een model S gekocht. hij heeft er nog geen jaar mee gereden ( vooral de lage instap dat uiteindelijk zijn ding niet was) En die doorgeschoven naar zijn zoon en om de andere niet jaloers te maken hem ook een 3 gekocht. Hij heeft in de plaats een cayenne gekocht omdat een suv toch plezanter rijd.Van degenen die ik ken zijn wellicht Tesla-bashers van het eerste uur op Reddit die stiekem nooit zelf een Tesla hebben gehad? Je kan veel zeggen over de bouwkwaliteit in het begin maar als er iets positief is aan de bedrijfscultuur van Elon is dat ze enorm agile en oplossingsgericht zijn. Het interieur blijft minimalistisch (is een stijlkeuze) maar ze beginnen nu echt wel qua bouwkwaliteit aan het niveau te komen van de andere A-merken.
Welke nieuwe mainstream autofabrikant ken je überhaupt sinds de jaren 70? Eigenlijk is het verbazingwekkend in welke korte tijdsperiode ze zo relevant geworden zijn. Ik heb het woord spijt nog niet gehoord binnen ons bedrijf waar er al meer dan 20 rondrijden en er nog eens zoveel in bestelling staan.
De bashing heeft meer te maken met de persoon en de visie van Elon Musk dan het product zelf.
die teslas zijn eind 2021 Aangekocht. mij maak je niet wijs dat ze op een jaar tijd issues zoals:
- koffers die niet deftig sluiten met waterschade als gevolg
- deuren waar de rubbers uitvallen
- ratelende deuren terwijl je rijd
- en de veel andere kleine zaakjes zoals deuren die fout uitgelijnd zijn hebben aangepakt.
allemaal dingen die voorgevallen zijn met enkel die 2 auto's.
Dan heb ik ook nog een vriendin waar een tesla een deel auto is voor het werk. Daar is ook al van alles mee misgegaan maar ken ik de details niet van.
Nummer 4, een vriend ( degene die wel content is) heeft er eentje als bedrijfswagen doorgeschoven door iemand die vertrok. (boven zijn klasse). Die kreeg op zijn vorige job een opel astra... Die heeft nog nooit met een premium merk gereden en kan imo ook niet vergelijken.
vrij zeker trouwens dat mijn bumper er niet afvalt als ik door een plasje water rijd. en dat is nog maar het zoveelste van enkele maanden geleden dat in het nieuws kwam.
Het is ook gemakkelijk om een tablet en een ( imo lelijk) stuur in het midden van uw cabine te zetten en zeggen dat het af is en minimalistisch is. er zijn andere merken die dit beter en mooier doen. Ik ben ook geen fan van volvo en hun minimalistische interieurs, de EX90 gaat dezelfde kant op als tesla maar die ziet er wel pakken beter uit dan tesla.
wij hebben een bmw x3 en mazda cx-5 op de oprit staan en ik zou geen enkel van beide willen omruilen voor een tesla.
Laatst bewerkt: