Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een waarlijk raadsel waarom sellside research KBC een positief rapport heeft over VGP, een bedrijf waarvoor KBC de underwriter is van zowel obligaties als kapitaalverhogingenKBC securities over VGP: (ik snap niet goed waarom ze een 50% premie op de NTA willen betalen... dat leggen ze niet uit in hun analyse)

tiens, klinkt als Mithra, Care Property, Biocartis, Melexis, ...Het is een waarlijk raadsel waarom sellside research KBC een positief rapport heeft over VGP, een bedrijf waarvoor KBC de underwriter is van zowel obligaties als kapitaalverhogingen![]()

Waarom weg bij Bolero?tiens, klinkt als Mithra, Care Property, Biocartis, Melexis, ...
Wordt mijn topdoel voor 2023: al mijn posities wegsluizen uit Bolero, misschien gewoon 1'tje houden zodat ik toegang blijf hebben tot hun platform![]()
veel te duur, lynx/saxo pak goedkoperWaarom weg bij Bolero?
Ook na correctie voor inflatie?Een bankaandeel na 7j! verlies toch break even kunnen verkopen.
Toch tenminste 1 kerstgeschenk op de beurs![]()
Hebt ge nog updates over deze dingen?Gisteren een bezoek gebracht aan één van onze leveranciers - een machinebouwer voor best serieuze en vooral speciale zaken, orderboek vol tot maart 2023 maar nu sterke afname van aantal aanvragen en orders - ze weten nu al dat ze een heel moeilijk 2023 tegemoet gaan. Ontwikkelen zelf weinig maar bouwen uitsluitend op maat - denk aan speciale machines voor staal, voeding, coatingbedrijven, energie, ...
Ook geen al te beste signalen uit een gieterij - ook daar een serieuze afkoeling merkbaar en deadlines die worden opgeschoven.
Wat eveneens te verwachten viel - sombere outlook Recticel, zie ik toch als graadmeter voor de bouwindustrie
Uiteraard allemaal in dezelfde branche min of meer, allemaal om effectief dingen te gaan produceren.
Edit: voor de zoveelste keer werd de aan te rekenen kost per werkuur voor o.a. monteur/lasser bijgestuurd - er dient rekening te worden gehouden met 90 !!! €/h. Dit jaar wordt een record-omzet geboekt maar voor het eerst in 40 jaar zal er onderaan de streep een rood cijfer staan als gevolg van oplopende kosten die niet of nauwelijks aangerekend kunnen worden (kleine speler actief in een internationale markt - meer dan 95% is voor buiten Europa dit jaar). Een combinatie van een gigantische order -intake in de maanden januari en februari - en ook al staan er clausules in de contracten- deze effectief ten gelde maken is niet eenvoudig.
grappig, deze stockpicks had hij 1 jaar geleden moeten hebben, ... was pak beter geweest dan zijn picks van 2022Paul D'hoore zijn top picks voor 2023.
1. D'ieteren
2. Ab inbev
3. Barco
4. Ackermans & van Haaren
5. Recticel
Ik zit in KBC en Activision.Wat zijn de top -picks hier op het forum?
)Janus is wss zijn winst nog aan tellen van 2022.

+-20% van mijn geld staat bij een extern fonds.Maar Oxy staat even hoog als in mei 2022 en Herbalife is alleen maar gezakt, hoe kan hij dan nu nog aan het tellen zijn?