Welke cijfers? :Unsure:Hopla de cijfers zijn binnen.
Laat die beurzen maar open gaan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke cijfers? :Unsure:Hopla de cijfers zijn binnen.
CPI below expectations waardoor rate dan wel niet met meer dan 50 bps verhoogd zal worden.Welke cijfers? :Unsure:
Gemiddeld 5% omhoog. Alles dik groen. Zotjes. Na een jaar van alleen maar naar beneden is deze eindejaarsrally welkom
In ben benieuwd hoe we het einde jaar in gaan.

Ik heb het over de basic use case.Ik ben nu al een dikke week met ChatGPT bezig. Dat ding staat 100x verder dan Google Search, is niet normaal.
Als OpenAI dat kan monetizen zijn die een serieuze threat.
Maar als ik nu iets wil weten (niet van dit jaar) hoe een wiskundige formule werkt, of hoe ik een macro wil maken in excel of een keukenrecept wil maken... ChatGPT is gewoon beter.
Die leveren niet alleen een zoekresultaat op, maar ze leggen het ook uit & hoe je het kan interpreteren. Dat doet Google Search niet.
Is non-compete.Die ChatGpt vind ik wel een gevaar voor een stuk van Google Search.
Niet dat die het compleet zou overnemen, maar toch een degelijk stuk van de usecase van search.
Moest ik Google zijn, zou ik daar snel een antwoord op zoeken. (ze hebben DeepMind en een schat aan gestructureerde data, moet lukken...)
Waarom?.Google search is talloze keren goedkoper / search dan die chatgpt.
Omdat het veel simpeler en gestroomlijnder is.Waarom?
Ik denk niet dat dat door een kostenvoordeel komt.Chatgpt op google search schaal zou ongekend kostelijk zijn om te voorzien.
Is ook waarom google zo dominant is.
En we gaan uiteindelijk nog in het rood eindigen…Hopla de cijfers zijn binnen.
Jef gaat dat oplossen door een grondige energetische reiniging van zijn kantoren waardoor de negatieve energie weggaatHalfjaarcijfers van Colruyt nog slechter dan verwacht. Hoe ver kan dat nog zakken?

Halfjaarcijfers van Colruyt nog slechter dan verwacht. Hoe ver kan dat nog zakken?
Jef gaat dat oplossen door een grondige energetische reiniging van zijn kantoren waardoor de negatieve energie weggaat![]()