Kleine Beursfeiten

Er zijn al precedenten van ons Nancy en haar man die zo heel toevallig perfecte timing hebben van het verkopen van aandelen.
1 keer een goeie trade kan voorvallen, maar teveel toeval is ongeloofwaardig.
Waar dan? Graag een voorbeeld?
Voor de rest, het gaat over Nancy, een intelligente geslepen vos, die laat geen bewijzen achter.
Ah ja, dus indien er geen bewijzen zijn, is ze toch schuldig.

Het is een publiek geheim dat US Congress traden met voorkennis. In het bijzonder inderdaad Pelosi (of haar man).
Waar dan? Graag een voorbeeld?

en misschien nog mithra en biocartis om het wat spannend te houden? :biglaugh:

Mithra staat ondertussen sinds die posts op -50%, 7 per aandeel. Is er nog hoop...?

Geen leedvermaak want ik respecteer @Sylverscythe en @Wilcao maar ik blijf me die vraag stellen: als ik me niet vergis werken jullie niet in de sector en is investeren niet jullie beroep noch studie.
Vanwaar dan die blijvende drang bij iedereen om in individuele biotech aandelen te beleggen? Is dat het lotto-gevoel of heeft dat andere redenen?
Die fles zal dan bijna moeten aangevuld worden zeker?
Ondertussen -75%. Aangezien de oude niet werkte, hier een nieuwe variant:

c6e.jpg

Heb ook ooit in Mithra gezeten omdat het veelbelovend leek, maar die CEO die fraude had gepleegd en naar de gevangenis moest en daardoor én zijn aandelen moest verkopen én vervangen werd door een oude krokodil ... tja, dat waren voldoende red flags.

Biocartis heb ik eens bekeken maar die kunnen volgens mij niet op tegen de grote reuzen in deze sector, ik zie niet in welk edge ze zouden hebben met hun "testplatform"

Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen van het blijkbaar welgekende "publiek geheim" van insider trading van Pelosi.
Want ik heb dat toen ook gelezen, en meer dan een Republikeins fake news verhaal was daar toen niet aan.
Maar blijkbaar lukt hun propaganda wel aangezien meerdere leden het hier voor waar aannemen.

Quid @Airjinx @Lulplayer @Pskonejott ?

Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen van het blijkbaar welgekende "publiek geheim" van insider trading van Pelosi.
Want ik heb dat toen ook gelezen, en meer dan een Republikeins fake news verhaal was daar toen niet aan.
Maar blijkbaar lukt hun propaganda wel aangezien meerdere leden het hier voor waar aannemen.

Quid @Airjinx @Lulplayer @Pskonejott ?

Ik heb de bewijzen, maar mag ze vanwege GDPR niet delen. :oi22:

July 28th: The CHIPS Act has continued its advance and will now be in the House of Representatives after the Senate passed it 64-33. In the meantime, disclosures show Paul Pelosi, the husband of House Speaker Nancy Pelosi, sold 25,000 NVIDIA shares on July 26 at a loss of $341,365.
En zo zijn er talloze voorbeelden te vinden.
Goed ja, het kan toeval zijn dat haar man die trades doet en ze niet met elkaar spreken. Je kan alles af doen als fake nieuws natuurlijk.

Wat ik me wel afvraag voor iemand die alles in vraag stelt en dubbelcheckt, wat een zeer goede eigenschap is om duidelijk te zijn. In "Betting on zero" zit een fragment waar men bij Herbalife nieuwe verkopers traint waar letterlijk wordt gezegd dat het bij Herbalife niet om het product draait maar puur om het ronselen van mensen. Een eigen piramide bouwen is waar het om draait.
Ik zou gedacht hebben dat zoiets je al van ver afschrikt, dat je met zo'n bedrijf in de verste verte niks te maken wil hebben. Waarom schrikt zoiets je niet af maar fraude bij Chinese koffie wel?

July 28th: The CHIPS Act has continued its advance and will now be in the House of Representatives after the Senate passed it 64-33. In the meantime, disclosures show Paul Pelosi, the husband of House Speaker Nancy Pelosi, sold 25,000 NVIDIA shares on July 26 at a loss of $341,365.

En zo zijn er talloze voorbeelden te vinden.
Goed ja, het kan toeval zijn dat haar man die trades doet en ze niet met elkaar spreken. Je kan alles af doen als fake nieuws natuurlijk.
Maar dat is toch totaal geen voorbeeld?
Het is niet omdat je het een voorbeeld noemt, dat dit het ook tot voorbeeld maakt.

Concreet, een analyse van het door jou genoemde 'verdachte event', te vinden op Google op 5 seconden:

De senaat had de CHIPS act al gepasseerd in de 2 weken vóór 26 juli, met 66-33. Dus gigantische bipartisan support, + in de House hadden de democraten een groter overwicht dan in de senaat.
Je moet nu toch zelf toegeven dat het voor iedereen op de hele wereld op 26 juli al compleet 100% vast stond dat de CHIPS act gestemd zou worden op 28 juli, en dat er van enige speciale insider voorkennis TOTAAL geen sprake is?

Dat je dan een verkoop van aandelen op 26 juli aanhaalt (als '1 van de talloze voorbeelden') zegt toch gewoon alles over de geslaagde desinformatiecampagne van de Republikeinen?

(Overigens geen grote fan van Pelosi. Maar die insider trading beschuldigingen zijn gewoon zever)

Waarom zou ik meer tijd steken in andere trades als ik toch al weet dat je ze als fake gaat af doen?

Ik game met een Rus die tot op vandaag vertelt dat de Russen in Oekraïne zitten om ze te ontdoen van het juk van de Nazi's. Iedereen is vrij te denken wat hij wil natuurlijk.

Terug
Bovenaan