Pskonejott
Active member
Het is een publiek geheim dat US Congress traden met voorkennis. In het bijzonder inderdaad Pelosi (of haar man).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar dan? Graag een voorbeeld?Er zijn al precedenten van ons Nancy en haar man die zo heel toevallig perfecte timing hebben van het verkopen van aandelen.
1 keer een goeie trade kan voorvallen, maar teveel toeval is ongeloofwaardig.
Ah ja, dus indien er geen bewijzen zijn, is ze toch schuldig.Voor de rest, het gaat over Nancy, een intelligente geslepen vos, die laat geen bewijzen achter.
Waar dan? Graag een voorbeeld?Het is een publiek geheim dat US Congress traden met voorkennis. In het bijzonder inderdaad Pelosi (of haar man).
Waar dan? Graag een voorbeeld?
Ah ja, dus indien er geen bewijzen zijn, is ze toch schuldig.
Waar dan? Graag een voorbeeld?

Die geeft mij enkel reeds debunked anekdotes.Google is ur best friend![]()
Bpost pakken onder de 6. , begrijpbaar aandeel en ze komen alle dagen aan huis, dus je kan vlot je ongenoegen aan hun vertegenwoordigers kenbaar maken!

Komt wel goed met bpost denk ik, is vooral door de heisa. Een interessante om in de gaten te houden en te kopen lijkt mij.Je gaat goed kunnen klagen![]()
Misschien ook Colruyt & Ontex aankopen. Dan heb je de 3 topaandelen van de onovertroffen BEL-20Komt wel goed met bpost denk ik, is vooral door de heisa. Een interessante om in de gaten te houden en te kopen lijkt mij.
en misschien nog mithra en biocartis om het wat spannend te houden?Misschien ook Colruyt & Ontex aankopen. Dan heb je de 3 topaandelen van de onovertroffen BEL-20
EDIT: gooi nyrstar er ook maar bij

en misschien nog mithra en biocartis om het wat spannend te houden?![]()
Mithra staat ondertussen sinds die posts op -50%, 7 per aandeel. Is er nog hoop...?
Geen leedvermaak want ik respecteer @Sylverscythe en @Wilcao maar ik blijf me die vraag stellen: als ik me niet vergis werken jullie niet in de sector en is investeren niet jullie beroep noch studie.
Vanwaar dan die blijvende drang bij iedereen om in individuele biotech aandelen te beleggen? Is dat het lotto-gevoel of heeft dat andere redenen?
Ondertussen -75%. Aangezien de oude niet werkte, hier een nieuwe variant:Die fles zal dan bijna moeten aangevuld worden zeker?
Ik wacht trouwens nog steeds op de bewijzen van het blijkbaar welgekende "publiek geheim" van insider trading van Pelosi.
Want ik heb dat toen ook gelezen, en meer dan een Republikeins fake news verhaal was daar toen niet aan.
Maar blijkbaar lukt hun propaganda wel aangezien meerdere leden het hier voor waar aannemen.
Quid @Airjinx @Lulplayer @Pskonejott ?

En zo zijn er talloze voorbeelden te vinden.July 28th: The CHIPS Act has continued its advance and will now be in the House of Representatives after the Senate passed it 64-33. In the meantime, disclosures show Paul Pelosi, the husband of House Speaker Nancy Pelosi, sold 25,000 NVIDIA shares on July 26 at a loss of $341,365.
Maar dat is toch totaal geen voorbeeld?En zo zijn er talloze voorbeelden te vinden.
Goed ja, het kan toeval zijn dat haar man die trades doet en ze niet met elkaar spreken. Je kan alles af doen als fake nieuws natuurlijk.