JanusDR
Well-known member
Ja, bekeken, en weinig interesse in een Chinees bedrijf dat recent zijn omzet gefaket had.Ytd 146%
Niemand die dit even bekeken heeft?
Er zullen niet veel aandelen beter doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, bekeken, en weinig interesse in een Chinees bedrijf dat recent zijn omzet gefaket had.Ytd 146%
Niemand die dit even bekeken heeft?
Er zullen niet veel aandelen beter doen.
Waarom herbalife niet nu kopen aan 12.70? Als die binnen 1-2 kwartalen terug positieve resultaten halen gaat dat wel *2 gaan...Maar aangezien ik hier 1 van de enige ben die realtime alle aan- en verkopen toont, verlies of niet, hierzo:
(nog een drets trades daaronder maar dat doet er niet toe voor het argument met onze investeringsexpert hierboven):
![]()
Misschien omdat de Credit Card Competition Act voor een onzekere factor zorgt? Als die wet er door komt is het geen goede zaak voor de grootste players op de markt Visa en Mastercard.Visa is nu al 2y sideways aan't traden. Terwijl zijn de fundamentals fel gestegen.
Dat is een nogal belangrijke 'als'.Als die binnen 1-2 kwartalen terug positieve resultaten halen
Wat Nancy doet kan me geen bal schelen.Misschien omdat de Credit Card Competition Act voor een onzekere factor zorgt? Als die wet er door komt is het geen goede zaak voor de grootste players op de markt Visa en Mastercard.
Nancy Pelosi heeft vorige maand afscheid genomen van 20.000 shares nadat ze dit in juni ook al deed. Over het algemeen doet ze het toch erg goed op haar trades met voorkennis...
There are six to seven platforms, other than Visa and Mastercard, that can process debit transactions. But there are no viable alternatives to Visa and Mastercard when it comes to processing credit transactions.
Hmm. Ging toch wat Degiro posities naar Lynx overzetten, lijkt me een goed moment om met VW te beginnen.
Begrijpelijk, maar het frauduleus management is al lang vervangen en firma is back on track.Ja, bekeken, en weinig interesse in een Chinees bedrijf dat recent zijn omzet gefaket had.
Paar vraagjes:Correct.
De Belgische beleggers zijn onderhevig aan een dubbele belasting op die uitkering. De Duitse bronheffing bedraagt 26,375 procent en daar komt nog de Belgische roerende voorheffing van 30 procent bovenop. Met andere woorden: van de 19,06 euro blijft netto amper 9,82 euro over, of een fiscale aanslag van 9,24 euro per aandeel.
Nu, op zich zou De Tijd natuurlijk zo'n artikel kunnen schrijven over élke dividenduitkering. De bronheffing kan je niet vermijden (en de koersval op maandag zal ook gewoon meenemen dat die niet vermeden kan worden) en in principe kan je elke aandeel rond ex dividend verkopen en terugkopen eens je fiscale korf gevuld is.
Maar hier gaat het natuurlijk om een dusdanig groot dividend in vergelijking met de koers dat het de moeite kan zijn om er je tijd in te steken en om de beurstaksen voor te betalen.
Wat als je een turbo op VW hebt? Hoe werken turbo's en dividend eigenlijk?Correct.
De Belgische beleggers zijn onderhevig aan een dubbele belasting op die uitkering. De Duitse bronheffing bedraagt 26,375 procent en daar komt nog de Belgische roerende voorheffing van 30 procent bovenop. Met andere woorden: van de 19,06 euro blijft netto amper 9,82 euro over, of een fiscale aanslag van 9,24 euro per aandeel.
Nu, op zich zou De Tijd natuurlijk zo'n artikel kunnen schrijven over élke dividenduitkering. De bronheffing kan je niet vermijden (en de koersval op maandag zal ook gewoon meenemen dat die niet vermeden kan worden) en in principe kan je elke aandeel rond ex dividend verkopen en terugkopen eens je fiscale korf gevuld is.
Maar hier gaat het natuurlijk om een dusdanig groot dividend in vergelijking met de koers dat het de moeite kan zijn om er je tijd in te steken en om de beurstaksen voor te betalen.
Waar haal je dat, want dat was niet zo?Over het algemeen doet ze het toch erg goed op haar trades met voorkennis...
Bij een long turbo wordt normaal gezien het dividend op de ex-dividenddatum afgetrokken van het financieringsniveau.Wat als je een turbo op VW hebt? Hoe werken turbo's en dividend eigenlijk?
Paar vraagjes:
a) Is het dan verzekerd dat de prijs die maandag dan lager gaat liggen ?
b) Indien je tot 800 euro aan dividendbelasting kan vrijstellen, is het nog de moeite om het te verkopen en weer aan te kopen ?
Thanks
Wat als je een turbo op VW hebt? Hoe werken turbo's en dividend eigenlijk?
Best ook die verkopen zeker?
idd, denk zelf dat het het netto-dividend is, maar het is geen Duitse turbo, dus vraag me af of daar dan ook 2x belastingen vanaf gaan?Bij een long turbo wordt normaal gezien het dividend op de ex-dividenddatum afgetrokken van het financieringsniveau.
Dividend wordt minder belast omdat turbouitgevers die dubbele RV kunnen vermijden. Turbo's met lage hefboom waren (tot de rentestijging) op dat vlak een interessant alternatief voor buitenlandse dividendaandelen.idd, denk zelf dat het het netto-dividend is, maar het is geen Duitse turbo, dus vraag me af of daar dan ook 2x belastingen vanaf gaan?
Ik bedoel uw 'voorkennis' insinuatie.
In de US lachen ze daar idd echt niet mee, zou dus echt roekeloos van haar zijn om dat te doen.Ik bedoel uw 'voorkennis' insinuatie.
Ik bedoel uw 'voorkennis' insinuatie.