contextbinder
Well-known member
dLocal -72% sinds een jaar geleden.
Broek zakt af van verbazing.
Nochtans een groeisector
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dLocal -72% sinds een jaar geleden.
Broek zakt af van verbazing.
same here, had eerder gedacht dat private equity dit zou overnemenBrito nieuwe CEO voor Belron - weet niet of ik daar zo tevreden mee ben![]()
same here, had eerder gedacht dat private equity dit zou overnemen
misschien niet, maar bij overname door PE zou er een mooie premie betaald worden en kan ik mijn positie verzilveren en iets anders kopenQua aanpak is er niet zoveel verschil tussen Brito's stijl en de gemiddelde private equity toch?
Grote focus op kosten reductie, wat M&A, ligt toch redelijk in de lijn van PE...

Sporten? Postzegels verzamelen? Vrijwilligerswerk?Wel asymetrische payoff in de 50/50, anders zou ik de investering niet gedaan hebben vaneigens.
Maar misschien moet ik mij inderdaad beperken tot de easy schreeuwend van value situaties.
We zullen zien.
Misschien moet ik wat meer op café gaan als mijn vingers beginnen te jeuken na bijna een jaar niet handelen.
De hoeren mag niet, wegens vriendin.
Misschien ook tijd om Janus op iets anders te trakeren:De BG medebeleggers trakteren op café om Oxy te vieren.![]()
Short rapport van Muddy Waters gisteren: https://www.muddywatersresearch.com/research/dlo/mw-is-short-dlo/Nochtans een groeisector

Exact hetzelfde hier, ik hou in excel dagelijks mijn portefeuille waarde bij (zit bij 3 verschillende brokers) en de pieken/dalen nu zijn veel heviger dan voor corona.Ik vind dat de beurs de laatste tijd steeds meer algemeen rood of algemeen groen kleurt. Ofwel is mijn portefeuille tegenwoordig minder goed gespreid, ofwel klopt mijn geheugen niet, maar ik dacht dat dit vroeger anders was.
Deze week: dinsdag schoot bijna alles vele procenten omhoog, woensdag en donderdag vrijwel alles omlaag. Voorlopig heb ik de indruk dat vandaag weer een goede dag wordt.
Wat heeft dan zo'n grote invloed? De inflatiecijfers van de US van vorige week, kan ik begrijpen. Maar op andere dagen, hoe kan je dan duiding geven aan zo'n algemene tendens?
Wat heeft dan zo'n grote invloed? De inflatiecijfers van de US van vorige week, kan ik begrijpen. Maar op andere dagen, hoe kan je dan duiding geven aan zo'n algemene tendens?
High or rising volatility often corresponds to declining markets; low or falling volatility is
associated with good markets. Periods of low volatility are reflections of a good market,
not a predictor of good markets in the future. The recent surge in volatility is a good
reminder to assess portfolios for their ability to weather market storms.
-2% voor OXY, ça va toch nog?Olie krijgt weer stevige klappen...opec zal nog is moeten cutten.
Idd andere aandelen doen het slechter.-2% voor OXY, ça va toch nog?