contextbinder
Well-known member
Daarnet naar werkgever gebeld om ontslag aan te bieden, met onmiddellijke ingang - tijd om de winst in maandlonen wat op te krikken zeg ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Gewoon niet meer opdagen en zien hoe lang je nog pre trekt voor ze het doorhebbenDaarnet naar werkgever gebeld om ontslag aan te bieden, met onmiddellijke ingang - tijd om de winst in maandlonen wat op te krikken zeg ik.
Waarom? Een jaarloon/maandloon geeft een verl betere indicatie van hoe groot de impact op jou isHier nog altijd -9 maandlonen YTD
Ik denk dat we best in percenten spreken.
Ja dat is het juist, de absolute impact is iets voor jezelf, moet toch niet gedeeld worden?Waarom? Een jaarloon/maandloon geeft een verl betere indicatie van hoe groot de impact op jou is
Ja dit.Ja dat is het juist, de absolute impact is iets voor jezelf, moet toch niet gedeeld worden?
Relatieve impact kan je tenminste vergelijken met anderen.
Ok, zit dankzij recente stijging opJa dat is het juist, de absolute impact is iets voor jezelf, moet toch niet gedeeld worden?
Relatieve impact kan je tenminste vergelijken met anderen.
Ja dat zegt me persoonlijk meer. Als je deelt op het forum dat je x maandlonen bij hebt in 1 dag dan weet ik niet of jij een laag of hoog loon hebt of hoe groot jouw portfolio is om in te kunnen schatten hoe goed dit is.Ok, zit dankzij recente stijging op
+2% ytd, zegt dat dan meer? Maakt op zich niks uit voor mij, houd zelf mijn excel ook in % ytd winst bij, maar bij een “kleine” belegger die veel risico neemt kan dat wat een vertekend beeld geven, vandaar de keuze van x aantal maandlonen, maar begtijp dat dat ook subjectief is

Delen van maand-of jaarlonen zou al snel kunnen uitmonden in “ik heb de grootste”.
Het moet geen pol&actua-draadje worden waar alle ego’s samenzitten![]()

Als ik zie hoe men hier elkaar de loef probeert af te steken denk ik dat ze op P&A daar nog wat van kunnen leren.Delen van maand-of jaarlonen zou al snel kunnen uitmonden in “ik heb de grootste”.
Het moet geen pol&actua-draadje worden waar alle ego’s samenzitten![]()
Schitterend resultaat alvast, net zoals een aantal andere forumleden- heb je dat bereikt met buy/hold of sporadisch/veel handelen, aantal posities … mocht je zin hebben om dat te delen uiteraard.Hier YTD +37% (zonder Oxy of oil plays). Beter dan men +13% van 2021 in ieder geval.
P&A heeft natuurlijk een groot nadeel: je kan het niet in excel zetten of een grafiekje plottenAls ik zie hoe men hier elkaar de loef probeert af te steken denk ik dat ze op P&A daar nog wat van kunnen leren.

Mix van voorzichtige Puts schrijven (verkopen) op indexen DAX, AEX en stocks als BAC. Dan short term calls ~(60DTE) gekocht op bepaalde stocks zoals BAC toen ze echt wel cheap stonden, ik verkoop deze ook steeds vrij vlug om niet te veel risk te nemen.Schitterend resultaat alvast, net zoals een aantal andere forumleden- heb je dat bereikt met buy/hold of sporadisch/veel handelen, aantal posities … mocht je zin hebben om dat te delen uiteraard.

UPST +48%Cloudflare +43% op 2 dagen omdat de inflatie 7.7% ipv 7.9% was
En het gaat hier om een 17B $ bedrijf, geen microcap.
Wilde tijden.