Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merk ook de absolute desinteresse in deze post op, terwijl over het enorme potentieel van Chinese aandelen pagina's lang geluld werd de vorige jaren.
Dat betekent waarschijnlijk dat UK aandelen effectief in de buy zone aan het komen zijn![]()
Merk ook de absolute desinteresse in deze post op, terwijl over het enorme potentieel van Chinese aandelen pagina's lang geluld werd de vorige jaren.
Dat betekent waarschijnlijk dat UK aandelen effectief in de buy zone aan het komen zijn![]()

We zullen zien. In berenmarkten wordt alles dikwijls irrationeel goedkoop (en in bull markets irrationeel duur) dus het zou goed kunnen dat mijn aandelen nog eens 50% zakken, zeker niet uit te sluiten. Veranderd niks aan de koers over 3 a 5 jaar, hoe dieper ze nu zakken, hoe sterker de rebound zal zijn. (niet van alle SaaS btw, 80-90% van de SaaS bedrijven vind ik dikke rommel).Ik vrees dat dit helemaal nog niet te gek voor woorden is, en dat meerdere SaaS en andere tech/groei darlings van de afgelopen jaren nog maar aan het begin van hun pandoering staan.

Verwijder dit, etfs kunnen enkel stijgen op lange termijnEn als Malaysia te obscuur is, je kan een korfje maken met total market ETF's die op ca. de helft of minder staan van 10j geleden: Turkije (TUR) , Chile (ECH), Brazilië (EWZ) en ga zo maar door.
De indexers lezen dat overigens niet graag, dat ze last hebben van selection bias, is veel te confronterend.

Oh snap, verrassendZal wel meevallen in de S&P500.
Apple bewegt niet en amazon is 3% in s&p500...
ik merk net dat alles wat op mijn ETF lijstje van 10 jaar geleden staat, intussen "Verboten!" is door de europese regeltjes.
Amai, dat moeten gevaarlijke tijden zijn geweest !
Tis hier toch de max, we zijn in België allemaal steenrijkEuropa is zichzelf aan het kapot maken.
triestig continent.
(tweede hoogste particulier vermogen van de Oecd of zoiets)Van Amazon?Oh snap, verrassend

Dat alle indexen gingen mee kelderen.Van Amazon?
Heb beetje in FTP waarin Amazon 15% ofzo is dus moment om bij te kopen![]()
Ook wel waar.Tis hier toch de max, we zijn in België allemaal steenrijk(tweede hoogste particulier vermogen van de Oecd of zoiets)

In welke zin staat die "goedkoop"?EWM, total market Malaysia. Staat op 1/3 van de prijs van 10j geleden en ongeveer op het niveau van 20j geleden. Heeft ooit wel -na index wijzigingen- heel veel dividend uitgekeerd, maar toch.

Er stond dat áls FAANG gezamelijk crasht, de S&P mee naar beneden wordt gesleurd.Dat alle indexen gingen mee kelderen.
S&P +2.15% as we speak