Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FTFYDe 6% rally vorige week was gebaseerd ophoop op lagere rate hikes foor BoErandom koersbewegingen.
Bedankt, nu heb ik "trisomy in horses" moeten googelen.(duidelijk bedoeld op die minister van energie Granholm, die zo dom is als het achterste van een mongoloïde paard.)

Waar kan ik deze cijfers van Lidl raadplegen? Waarom denk je dat Ahold de dans zal ontspringen? Zij hebben evenzeer last van de lage marges, stijgende loon -en energiekosten.Zo even tussen de soep en de patatten - de vooruitzichten van het conservatief/ritueel geleide Colruyt waren bedroevend, afdeling Lidl België duikt zowaar zelfs in het rood met de slechtste cijfers in hun (nog korte) geschiedenis. Wellicht zal Ahold als enige de dans ontlopen denk ik
Waar kan ik deze cijfers van Lidl raadplegen? Waarom denk je dat Ahold de dans zal ontspringen? Zij hebben evenzeer last van de lage marges, stijgende loon -en energiekosten.
(duidelijk bedoeld op die minister van energie Granholm, die zo dom is als het achterste van een mongoloïde paard.)
Interessant. Ik kwam uit bij het steppevolk die in de 13de eeuw door de echte Mongolen naar het noorden werden gedrongen.Bedankt, nu heb ik "trisomy in horses" moeten googelen.![]()
Een mongoloïde paard kan zich niet beledigd voelen. Niemand heeft ook mongoloïde paarden in zijn familie.Iemand een strafpunt gekregen?

Een mongoloïde paard kan zich niet beledigd voelen. Niemand heeft ook mongoloïde paarden in zijn familie.
Vandaar zal niemand die post rapporteren/sanctioneren, maar heb ik toch een hyperbole uitdrukking kunnen gebruiken.
Niemand kan ook betwisten dat het achterste van een mongoloïde paard weinig intelligent zal zijn, zonder uitzondering.
Dus die veralgemening is ook toegelaten.
Ik heb erover nagedacht
Die minister van energie Granholm kan zich toch beledigd voelen als hij uw post leest?I
(duidelijk bedoeld op die minister van energie Granholm, die zo dom is als het achterste van een mongoloïde paard.)

Ah, ik had een target van 10.Memestock Tesla weer pak rammel. Wel nog weg te gaan naar de fair value van 30 USD.
Niet voor t een of t ander, maar ondertussen is uw positie in OXY waarschijnlijk groter dan die in Steinhoff aangezien SNH -50% is sindsdien en OXY +25% in dollar?Ik heb recent opgeruimd en wat winsten gepakt. Nu heb ik nog:
Aandelen:
D'Ieteren (8%) (houd ik tot 175)
OXY (4%)
SNH (10%) (die heb ik al al een tijdje, dus redelijk laag kunnen kopen en daar verwacht ik later op het jaar nog heel wat van)
Verklaring van de cruciale fout, enkel info halen uit Beyondgaming!!Aandeel heeft een intrinsieke waarde van ong. 75c, stijgende omzet, ..
Mits renteverlaging en schuldafbouw zie ik dit tegen het einde van het jaar toch een stuk stijgen.
(Ik ben geen expert en haal mijn info van op andere fora, dus zeker geen financieel advies)
Ik zit nog altijd in Steinhoff maar OXY houdt mijn portefeuille rechtNiet voor t een of t ander, maar ondertussen is uw positie in OXY waarschijnlijk groter dan die in Steinhoff aangezien SNH -50% is sindsdien en OXY +25% in dollar?

-82% ondertussen.En wie dacht dat het een goed idee was om aandelen te hebben in een payments bedrijf met deze clown als CEO, die godbeterd bitcoin kocht met bedrijfsgeld in februari 2021, kreeg exact wat hij verdiende.
Namelijk sindsdien een mooie -70% op Square.
![]()

We investeren met zo’n honderd studenten samen, waardoor we het verlies goed kunnen spreiden. Het jongste jaar hebben we individueel elk zo’n 12 euro verloren. Daar kan ik goed mee leven.”
-82% ondertussen.
Waar is de tijd dat de Tijd vol stond met hippe fintech.
De conclusie is heel simpel: particulieren moeten niet massaal gaan beleggen. Huisvaders en huismoeders moeten niet gaan beleggen.Waar vinden ze die mensen toch altijd om een interview bij af te nemen
![]()
Net nu jongeren massaal instappen, krijgt beurs stevige klappen: “Netflix leek een goeie deal, tot het aandeel kelderde”
De beurzen beleven een bloedrood jaar. Al sinds de inval in Oekraïne gaan ze de dieperik in, en het bloeden blijft maar duren. Dat is voor geen enkele belegger aangenaam, maar voor de vele jongeren die vorig jaar instapten is het nóg zuurder. Want de jongste jaren zijn er meer jongeren dan ooit...m.nieuwsblad.be
Ja want die studenten hebben allemaal al keiveel belastingen betaaldDe conclusie is heel simpel: particulieren moeten niet massaal gaan beleggen. Huisvaders en huismoeders moeten niet gaan beleggen.
Particulieren moeten een goed loon hebben en minder belastingen betalen.
Dat wil ook zeggen dat aandeelhouderschap niet moet worden aangemoedigd maar extra belast moet worden.
Waar blijft die belasting op meerwaarde van aandelen?

Ik heb het niet over studenten in het bijzonder:Ja want die studenten hebben allemaal al keiveel belastingen betaald![]()