Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag geen belangrijke earnings toch? Begint pas morgen met Pepsico.Vandaag de eerste belangrijke earnings en overmorgen het inflatiecijfer US.
Laten we hopen dat de inflatie inderdaad het gevolg is van "company greed" en de inflatie gezakt is.![]()
Nog wat bijgekocht aan deze democratische prijzen![]()
S en NET
Is dat een foto van jou? Zo stel ik mij u wel voor.
Had hier al eens een selfie gepost:Is dat een foto van jou? Zo stel ik mij u wel voor.
Het zou kunnen dat oxy verder corrigeert naar 50$ maar dat weet je niet. Volgens mij evengoed koopwaardig @ 60$.Alle gekheid op een stokje, daarom zet ik mijn volgende aankooptargets dus heel laag:
(Bac 25, oxy 50, brk 240)
![]()
‘This is serious’: JPMorgan's Jamie Dimon warns U.S. likely to tip into recession in 6 to 9 months
JPMorgan Chase CEO Jamie Dimon warned that a "very, very serious" mix of headwinds was likely to tip both the U.S. and global economy into recession.www.cnbc.com
![]()
U.S. should pump more oil to avert war-level energy crisis, says JPMorgan's Jamie Dimon
JPMorgan Chase CEO Jamie Dimon said Monday that the U.S. should forge ahead in pumping more oil and gas to help alleviate the global energy crisis.www.cnbc.com
Dat kan.Het zou kunnen dat oxy verder corrigeert naar 50$ maar dat weet je niet. Volgens mij evengoed koopwaardig @ 60$.
Als je gaat wachten tot 50$ ga je er misschien niet aangeraken...
Ja, elke keer als ik private equity van den aldi wil zien.Iemand aan het kijken naar oa Sofina?
De beurs vandaag naar beneden, dus een margin call gekregen dan?98% margin gebruik
![]()
De beurs vandaag naar beneden, dus een margin call gekregen dan?

Is dat interessant zo, investeren in brol?Heb nog wel wat brol op de plank liggen om te verkopen![]()

Is dat interessant zo, investeren in brol?![]()

Alle gekheid op een stokje, daarom zet ik mijn volgende aankooptargets dus heel laag:
(Bac 25, oxy 50, brk 240)
![]()
‘This is serious’: JPMorgan's Jamie Dimon warns U.S. likely to tip into recession in 6 to 9 months
JPMorgan Chase CEO Jamie Dimon warned that a "very, very serious" mix of headwinds was likely to tip both the U.S. and global economy into recession.www.cnbc.com
![]()
U.S. should pump more oil to avert war-level energy crisis, says JPMorgan's Jamie Dimon
JPMorgan Chase CEO Jamie Dimon said Monday that the U.S. should forge ahead in pumping more oil and gas to help alleviate the global energy crisis.www.cnbc.com
Brk kan je als iets beter S&P500 alternatief uiteraard long term holden.Even mijn vraag herhalen, die is in de afsplitsing naar een nieuwe topic per ongeluk mee verplaatst: je sprak van BRK verkopen op termijn, ik was benieuwd naar je redenering daarachter?
Om wat context mee te geven: niet om de zoveelste ja/nee discussie hier te starten, maar meer omdat ik zelf BRK eerder zie als een buy-hold op lange termijn, een alternatief voor ETF's.
Waarschijnlijk aan 25, afhankelijk van wat er nog te koop is.BAC bijna aan Book Value
Iemand die al bij koopt?