Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jakobus 5:7-8Alles mooi groen en Oxy in het rood.

Ik heb eigenlijk ook nog wat geld over door de verkoop van mijn Ageas aandelenJakobus 5:7-8
Dat alles de komende 2 weken maar in elkaar stort als een echte cryptopudding, want dan krijg ik wat cash binnen![]()
. Zou het liefst D'ieteren wat uitbreiden, maar staat wat te hoog.Deze vind ik correcter als het gaat over aandelen: matteus 25:29 https://www.bible.com/nl/bible/328/MAT.25.29.NBG51Jakobus 5:7-8![]()

Wat dat die Pelosi in Taiwan gaat zoeken....is ook om problemen vragen![]()
Waarom Ageas verkocht?Ik heb eigenlijk ook nog wat geld over door de verkoop van mijn Ageas aandelen. Zou het liefst D'ieteren wat uitbreiden, maar staat wat te hoog.

Wou wat geld vrijmaken voor iets anders. D'ieteren bijkopen bijvoorbeeld. Maar heb eigenlijk de trein gemist, een kleine maand geleden, toen D'ieteren serieus gezakt was.Waarom Ageas verkocht?
Wie zijn wij om te zeggen wat de Chinezen moeten doen? Als ik het goed heb: Taiwan was honderden jaren van China, vervolgens 50 jaar van Japan en vervolgens 50 jaar 'onafhankelijk' maar steeds geclaimd door China gedurende die 50 jaar...Een soeverein land bezoeken = om miserie vragen? Op welke planeet leef jij? Hoe hard ben je al geïndoctrineerd door het autocratische, dictatoriale en communistische regime in China?
We hadden al 40 jaar geleden veel kritischer moeten kijken naar China, i.p.v. het verhoopte "ze gaan wel bijdraaien naar een democratie". In plaats daarvan zijn ze op onze kap rijk geworden, ondermijnen ze volledig onze maakindustrie met overheidssubsidies en dus valse concurrentie en beginnen ze met dat gewonnen geld een steeds fellere muil open te trekken over soevereine staten zoals Hong Kong, Taiwan, en talloze eilanden in de Zuid-Chinese Zee. Eilanden die ze zwaar aan het bewapenen zijn.
Dringend tijd dat we hier in het Westen eens aan de lange termijn gaan denken i.p.v. alleen maar de quick wins te proberen scoren met "China = goedkope productie!" dus het volgende kwartaal kunnen we nog een kruimel winst extra bijschrijven. Pathetisch.
Gene stress man, dan gaan we samen onder. Als als als…Na maanden overwegen heb ik een paar weken geleden dan ook maar een account aangemaakt op De Giro omwille van alle lovende reacties hier op het forum en elders.
Om dan nu te lezen dat ze bezig zijn met shady zaken en je er best geen al te groot deel van je portefeuille op zet... Ok dan?![]()
In welke wereld was Hong Kong ooit een soevereine staat?We hadden al 40 jaar geleden veel kritischer moeten kijken naar China, i.p.v. het verhoopte "ze gaan wel bijdraaien naar een democratie". In plaats daarvan zijn ze op onze kap rijk geworden, ondermijnen ze volledig onze maakindustrie met overheidssubsidies en dus valse concurrentie en beginnen ze met dat gewonnen geld een steeds fellere muil open te trekken over soevereine staten zoals Hong Kong, Taiwan, en talloze eilanden in de Zuid-Chinese Zee. Eilanden die ze zwaar aan het bewapenen zijn.
En is dat goed/neutraal of slecht tov pakweg Europa?Ageas zit ge ook met China exposure.
Afhankelijk hoe jij staat tegenover China. Ik geloof niet in de duurzaamheid van dat land dus voor mij reden om dat niet te kopen.En is dat goed/neutraal of slecht tov pakweg Europa?
Ik zou nog niet meteen panikeren.Na maanden overwegen heb ik een paar weken geleden dan ook maar een account aangemaakt op De Giro omwille van alle lovende reacties hier op het forum en elders.
Om dan nu te lezen dat ze bezig zijn met shady zaken en je er best geen al te groot deel van je portefeuille op zet... Ok dan?![]()
Probleem is dat China hun vastgoedsector in nogal serieuze problemen zit en het nog niet duidelijk is hoe het eindigt.En is dat goed/neutraal of slecht tov pakweg Europa?
Nu gaan ze al een Spaanse topclub sponsoren om hun besmeurde BG-blazoen op te smukken.Na maanden overwegen heb ik een paar weken geleden dan ook maar een account aangemaakt op De Giro omwille van alle lovende reacties hier op het forum en elders.
Alles mooi groen en Oxy in het rood.
Trouwens, aangezien ze nog 2 miljard moeten buybacken de komende 2 maand is het beter voor de aandeelhouders dat het aandeel zo laag mogelijk staat héJakobus 5:7-8
Dat alles maar in elkaar stort als een echte cryptopudding, want binnen 2 weken krijg ik wat cash binnen![]()
(op voorwaarde dat de fundamentals niet negatief wijzigen natuurlijk)