Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wss, volume weer zeer hoog.Buffett zal wel weer aan het kopen zijn zeker![]()
Oxy 2022 p/fcf van 4 momenteel.p/fcf yield van mijn portfolio is ondertussen al naar 9 gevallen.
Gelijk een maniak.Buffett zal wel weer aan het kopen zijn zeker![]()

Afgaand op Q2?Oxy 2022 p/fcf van 4 momenteel.
@JanusDR bij welke broker(s) zit jij, als ik vragen mag?De Janus shit test.
If it smells like shit, and feels like shit, dan is het waarschijnlijk niet veilig genoeg om uw pensioengeld in te steken.
Is op basis van petrolprijs van q2, kun je moeilijk naar de toekomst doortrekken...Oxy 2022 p/fcf van 4 momenteel.
Misschien, volume is hoog maar dat is ook het geval bij de concurrenten, cop,...Buffett zal wel weer aan het kopen zijn zeker![]()
Nee, op basis van een gemiddelde olieprijs van 100 voor Q2 tot Q4.Afgaand op Q2?
Dan is Shell nog goedkoper.
Mijn goedkoopste aandeel is ev/fcf van 2. Maar weinig groei.
Meeste aandelen rond de 10 p/fcf met 20+% fcf cagr.
Dat is een vreemde conclusie he... (accent werkt niet op dit keyboard).Ik wacht af om bij te kopen aan nog lagere multiples, want deze markt is fucked up.
IB@JanusDR bij welke broker(s) zit jij, als ik vragen mag?

'Het gedrag van aandelenprijzen trekt zich vh concept van intrinsieke waarde niets aan.Gelijk een maniak.
Het is mij wel een fantastische markt.
Vroeger zou elk aandeel +30% gaan als ze zien hoe hij als een maniak een bedrijf blijft bijkopen.
Reactie vandaag: tot -6%, want nobody cares want er is geen meme van
Kzou zeggen, profiteer ervan, want die cash komt vroeger of later in de zak van de aandeelhouder.
En dan zal de markt plots weer verschieten, en mijn broek zoals gewoonlijk afzakken van verbazing.
De afgelopen 2 jaar was de gemakkelijkste markt in 10 jaar tijd.
Dat was voorbij een paar maand geleden.
En nu plots weer verschillende superveilige aandelen waar je vogelpik kan doen en +50% hebben op 3-5 jaar tijd, zoals brk aan 270 of bac aan 30.
Dat is +-10% netto per jaar.
Als dat niet easy is, weet ik het ook niet.
De achterlijke markt en big funds maken het soms echt zo gemakkelijk.
10% netto per jaar is natuurlijk ook maar gemiddeld. Ge kunt dan nog beter de S&P500 kopen.
Dan hebt ge 500 bedrijven waarvan sommige (zoals Berkshire, google, amazon) op zich elk honderden bedrijven zijn.

Kan je eens wat namen geven van aandelen met 10 P/FCF met >20% CAGR groei?Afgaand op Q2?
Dan is Shell nog goedkoper.
Mijn goedkoopste aandeel is ev/fcf van 2. Maar weinig groei.
Meeste aandelen rond de 10 p/fcf met 20+% fcf cagr.
Ik wacht af om bij te kopen aan nog lagere multiples, want deze markt is fucked up.