Kleine Beursfeiten

Random artikel op Seeking Alpha:

• Lightwave Logic has risen 500%+ over the past two months on company announcements, not on product or business progress in my opinion.
  • LWLG has generated no revenues over the last six years and almost no revenues in its 20-year existence, not even collaborative revenue from foundry partners.
  • LWLG’s CEO has a side job, a home 1200 miles from the company HQ, and a history of working with start-ups that failed.
  • An expert states that LWLG’s technology, polymers, still has reliability issues that need to be overcome.
  • We don't believe LWLG will accomplish anything meaningful and will fade back down to $2-$3 within a year.

Wat is de bull case voor LWLG? Waarom zouden ze plots wel serieuze revenue beginnen genereren de komende jaren? Oprecht geinteresseerd.

Eerst en vooral dat Seeking Alpha artikel is bullshit, artikel geschreven door een shorter (White diamond of zoiets als ik het me goed herinner). Ook is er zojuist een short attack gebeurd door KerrisdaleCap. En guess what, Seeking Alpha zit er mee tussen. Het artikel van KerrisdaleCap is ook volledig ontkracht. Ze gaan short, posten bullshit en ze maken profit. Ze hebben dan een disclaimer dat ze niet verantwoordelijk zijn voor de inhoud van hun artikels. Hier zou de SEC veel harder moeten tegen optreden. De DoJ heeft iig Kerrisdalecap under investigation voor die zaken. Maar soit, dat was uw vraag niet. :)

In't kort LWLG maakt een electro-optisch polymeer, Perkinamine genaamd. Denk aan OLED maar deze is gericht op het zeer snel kunnen schakelen van licht in netwerkomgevingen. De huidige tech zit aan zijn limieten. Perkinamine is veel veel sneller, goedkoper en groener. We spreken hier over een gigantische markt (denk aan o.a. datacenters en Telecom) en er is geen concurrentie. Momenteel zijn ze dagelijks in contact met 5 foundries en 2 staan in de pijplijn. Men verwacht tweede helft 2022 en eerste helft 2023 deals te hebben met de foundries.

Eergisteren waren ze present op LD Micro Invitational maar ik wacht nog op de link naar de video van de presentatie. Dan post ik die hier wel, dan hoor je dr. Michael Lebby zelf en kan je zelf bepalen of je in het bedrijf gelooft of niet. :) Anders is er nog de ASM meeting van een paar weken geleden, maar de geluidskwaliteit is niet zo denderend:

Zoek gerust Michael Lebby op in LinkedIn voor zijn credentials.

Disclaimer: this is not investing advice. Poster has 20k+ shares of LWLG so it's possible he's biased. 😅

Ik heb daar toch mijn twijfels over. Ik bezit BTC sinds 2016 en het is nu de eerste keer dat ik de volgende 'cycle' niet echt zie komen. Ik hoop dat ik verkeerd zit though.
Die cycles is allemaal glazen bollen gedoe, het hoeft zo niet te lopen. De piek qua prijs kwam in november 2021, dat was precies 4 jaar later, maar de mania phase die was er al eerder in maart-april, en eerder bij altcoins dan bij BTC (BTC had wel eind 2020 een stevige rally). Ik vond november 2021 niet echt als een mania phase aanvoelen. Ik denk dat er misschien begin 2022 een mania phase had geweest met een blow-off top indien het algemene marktsentiment beter was geweest.

Disclaimer: this is not investing advice. Poster has 20k+ shares of LWLG so it's possible he's biased. 😅
Wat die Lebby doet is inderdaad slim.

Droomverhaaltjes verkondigen aan retailbeleggers, ondertussen van de gestegen aandelenprijs gebruik maken om in massieve hoeveelheden nieuwe aandelen uit te geven, en met de cash zichzelf en de insiders rijk maken.

Het is zodanig schoolvoorbeeld retail microcap pump and dump, dat het eigenlijk niet grappig meer is.

Maar ok, je doet maar, misschien komt er een AMC/GME episode waarin je kan cashen.
If not, kruiwagen staat klaar.

En daarnaast dan een mijnbouwbedrijf in Nebraska, vol met retailbeleggers.
Met opnieuw enkel de belofte/hoop/droom van toekomstige rijkdom?
Waar in de geschiedenis van de afgelopen 40 jaar dergelijke bedrijven 99% bullshit bleken te zijn.

Maar op 1 of andere manier heb je een bepaald inzicht in mijnbouw in Nebraska via jouw expertise als IT'er in Thailand zonder financiële achtergrond?

--> What could go wrong...? (Part 237 op BG beurs)

Droomverhaaltjes verkondigen aan retailbeleggers, ondertussen van de gestegen aandelenprijs gebruik maken om in massieve hoeveelheden nieuwe aandelen uit te geven, en met de cash zichzelf en de insiders rijk maken.

LWLG heeft 110M aandelen en een shelf van 100M USD... waar zie je die massieve hoeveelheden aandelen die hij aan het uitgeven is? Misschien moet ik deze ook maar eens inkaderen voor over 2j. ;-)

En daarnaast dan een mijnbouwbedrijf in Nebraska, vol met retailbeleggers.
Met opnieuw enkel de belofte/hoop/droom van toekomstige rijkdom?
Waar in de geschiedenis van de afgelopen 40 jaar dergelijke bedrijven 99% bullshit bleken te zijn.

Maar op 1 of andere manier heb je een bepaald inzicht in mijnbouw in Nebraska via jouw expertise als IT'er in Thailand zonder financiële achtergrond?

Ik (en ik niet alleen) volg het management en de progressie al jaren. Ik zou toch maar eens wat meer de mining en vooral de evolutie mbt REE's volgen vooraleer je dit project afschiet.

Hier een linkje: https://www.prnewswire.com/news-rel...-rare-earth-resource-in-the-us-301551611.html

inb4 Erra555 wordt multimiljonair en janus moet zich veronstchuldigen
Hij moet zich niet verontschuldigen, ik snap hem best. Maar als er nu 1 ding is wat ik de laatste decennia geleerd heb als IT'er in Thailand zonder financiële achtergrond is om zeer snel bullshit van non-bullshit te kunnen onderscheiden op 't internet. En ik ben elke dag op zoek naar elk nieuwtje mbt mijn stocks.

Ftr: ik beweer hier zeker niet dat Janus bullshit vertelt, integendeel. We zullen zien wat de toekomst brengt. ;-)

Hij moet zich niet verontschuldigen, ik snap hem best. Maar als er nu 1 ding is wat ik de laatste decennia geleerd heb als IT'er in Thailand zonder financiële achtergrond is om zeer snel bullshit van non-bullshit te kunnen onderscheiden op 't internet. En ik ben elke dag op zoek naar elk nieuwtje mbt mijn stocks.

Ftr: ik beweer hier zeker niet dat Janus bullshit vertelt, integendeel. We zullen zien wat de toekomst brengt. ;-)

Wat heeft het feit dat ge in Thailand woont daar eigenlijk mee te maken?
Enfin ik heb daar ook gewoond maar heb wel andere dingen geleerd daar :unsure:

is om zeer snel bullshit van non-bullshit te kunnen onderscheiden op 't internet.
En daarom zit jouw vermogen in een altcoin, en 3 promotor pennystocks in industrieën waar je noch financiële achtergrond noch technische kennis over hebt.
We zullen zien wiens bullshit detector het beste werkt :)
Behoudens een AMC/GME speculatieve episode (wat bv lwlg al een keer lijkt gehad te hebben in 2021) ben ik 99% zeker dat dat mijnbouwbedrijf en Lwlg businessgewijs total losses zijn, en dat de stock prices uiteindelijk zullen volgen.

Maar we zullen idd zien, ander onderwerp nu.
Want dit moet zowat de 5de keer zijn in de afgelopen 2 jaar dat iemand met dergelijke schoolvoorbeeld total loss investeringen afkomt waarbij je echt geen investeringguru moet zijn om te zien dat ze uiteindelijk naar 0 gaan.

Nog even dit vooraleer ik ook afsluit... LWLG en POET zitten in de IT sector. Het enige wat ik niet zou willen is dat als je 1% toch uitkomt dat je gaat zeggen dat het puur geluk was.

Kruiwagen voor tranen of voor de cash... ;-)

I see what you are doing, but it won't work. ;-)

Dr. Michael Lebby is the real deal en als meer shares nodig waren dan waren ze nodig. 😉

Michael Lebby evenals Mark Smith van NIOBF die hebben reeds geld genoeg. Die doen het om hun project te laten slagen. En daar zit het hem grote verschil tussen jouw en mij. Jij kijkt enkel naar de financials (waar niks mis mee is), ik kijk naar het project en wat ze willen bereiken dus we zullen zien in deze projecten met wat de kruiwagen gevuld zal zijn. ;-) But don't blame it on luck!

Michael Lebby evenals Mark Smith van NIOBF die hebben reeds geld genoeg. Die doen het om hun project te laten slagen. En daar zit het hem grote verschil tussen jouw en mij. Jij kijkt enkel naar de financials (waar niks mis mee is), ik kijk naar het project en wat ze willen bereiken dus we zullen zien in deze projecten met wat de kruiwagen gevuld zal zijn. ;-) But don't blame it on luck!
Lucas 23:34

/Janus out

Renteverhoging ECB op komst en de Europese economie vertoont sporen van vertraging als gevolg van o.a. de oorlog - no shit Sherlock, sell sell sell

ook nog belangrijk: het gaat regenen in Juli

Terug
Bovenaan